Κραγιόν και μάσκαρα με το μαλακό, λοιπόν, αν δεν θέλετε να νομίζουν ότι πήγατε στο γραφείο κατευθείαν μετά από τη βραδυνή σας έξοδο...

Η νέα έρευνα έγινε από το Πανεπιστήμιο Abertay στη Σκωτία και χρησιμοποιήθηκε μια κλίμακα μέτρησης κοινή στην έρευνα αντίληψης προσώπου, η οποία υπολογίζει τις πρώτες εντυπώσεις των εθελοντών κριτών και βγάζει μια μέση ετυμηγορία.

Για τη μελέτη, κάθε συμμετέχων κλήθηκε να κρίνει 16 ζευγάρια προσώπων - ένα με ελαφρύ ή καθόλου μακιγιάζ κι ένα με πολύ μακιγιάζ.

Διαπιστώθηκε ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες αξιολογούσαν τις γυναίκες με πολύ μακιγιάζ πιο αρνητικά ως ηγέτες.

Οι ερευνητές λένε ότι το μακιγιάζ θα μπορούσε να έχει θετικό αντίκτυπο μέσα σε έναν οργανισμό, αν αυτός σχετίζεται με παροχή υπηρεσιών, καθώς τότε η ελκυστικότητα των εργαζομένων μπορεί να είναι σημαντική για τους πελάτες και να τους επηρεάζει.

Ο Dr Christopher Watkins από το Τμήμα Ψυχολογίας του Abertay δήλωσε ότι είναι πιθανό οι γυναίκες που φορούν μακιγιάζ να θεωρούνται πιο επιπόλαιες στον χώρο εργασίας, παρόλο που προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι το μακιγιάζ κάνει τις γυναίκες να δείχνουν πιο ελκυστικές, πιο δυναμικές και με ηγετικά προσόντα.

"Ενώ τα προηγούμενα ευρήματα δείχνουν ότι είμαστε διατεθειμένοι να δείξουμε κάποια εκτίμηση σε μια γυναίκα με ένα όμορφο, βαμμένο πρόσωπο, η νέα μας έρευνα υποδηλώνει ότι το μακιγιάζ δεν ενισχύει την κυριαρχία της γυναίκας, όταν κληθούμε να αξιολογήσουμε τον ηγετικό της ρόλο", είπε.

Τα ευρήματα δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Perception.