Με δύο βραβεία στα φετινά Ermis Awards διακρίθηκε η PHOCUS, αποσπώντας Ermis Gold και Ermis Silver για την πρωτότυπη καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» που σχεδίασε για λογαριασμό της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie

Ειδικότερα, η PHOCUS κατέκτησε τα βραβεία Ermis Gold στην κατηγορία PR και Ermis Silver στην κατηγορία Digital.

Ο ιδρυτής της PHOCUS, Ανδρέας Μπόνης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις διακρίσεις μας στα φετινά Ermis Awards, διότι αποδείξαμε πως η επικοινωνία στο χώρο της Υγείας μπορεί να είναι δημιουργική και να παράγει καινοτόμες ιδέες. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της PHOCUS, οι οποίοι με τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους έφεραν στην εταιρεία μας τις σημαντικές αυτές διακρίσεις, καθώς και στην ομάδα της AbbVie που μας εμπιστεύτηκε το φιλόδοξο αυτό project».

Από την πλευρά της, η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie δήλωσε: «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και συγκίνηση για τη διπλή αυτή διάκριση της καμπάνιας μας Πιάσε το Μολύβι στα Ermis Awards. Ο συνδυασμός της δημιουργικότητας με την καινοτομία και η άριστη ομαδική συνεργασία ήταν καταλυτικοί παράγοντες σε αυτή την επιτυχία. Η άγνοια και η ανάγκη αξιόπιστης ενημέρωσης του κοινού για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης αυτής της ενημερωτικής εκστρατείας, ο απολογισμός της οποίας ξεπέρασε κάθε μας αρχική προσδοκία. Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα της PHOCUS για την τόλμη και την άψογη συνεργασία».

Τα βραβεία Ermis Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στον κλάδο της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.