Οι ερευνητές από τα Πανεπιστήμια του Buffalo και του Michigan δημοσίευσαν τα συμπεράσματά τους στο επιστημονικό περιοδικό Evolutionary Psychological Science.

Όπως διαπίστωσαν, η οδήγηση ενός φανταχτερού αυτοκινήτου μπορεί να εξαφανίσει το πάθος και σε άνδρες και σε γυναίκες, που αναζητούν έναν σύντροφο ζωής.

Αυτοί οι οδηγοί κρίθηκαν ως λιγότερο αξιόπιστοι και πιο επιδέξιοι σεξουαλικά, την ώρα που, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες στη μελέτη, οι άνθρωποι, που αναζητούν σχέση για γάμο, πρέπει να απαρνηθούν τα εντυπωσιακά σπορ αυτοκίνητα και να επιλέξουν κάτι πιο απλό.

Αυτό θυμίζει τα ευρήματα παλιότερης έρευνας, που είχε δείξει ότι, όσοι οδηγούν Porsche Boxster, είναι λιγότερο πιθανό να είναι μονογαμικοί, σε σύγκριση με όσους οδηγούν ένα Honda Civic για παράδειγμα...

"Όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με την άποψη ότι η επίδειξη πλούτου από τους άνδρες ελκύει ερωτικά τις γυναίκες, επειδή μαρτυρά τις μελλοντικές επενδύσεις πόρων στις συζύγους και ειδικά στα παιδιά τους", δήλωσε η συγγραφέας της μελέτης Dr Jessica Kruger, του Πανεπιστημίου του Buffalo.

Σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες έχουν μεγαλύτερη τάση να προβάλουν εμφανώς τον πλούτο τους. Αλλά η προτίμηση μιας γυναίκας σε τέτοιους άνδρες αντανακλά το είδος της σχέσης που επιδιώκει να κάνει μαζί τους.

Οι αμερικανοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, όταν ένας άνθρωπος ξοδεύει χρήματα σε φανταχτερά αυτοκίνητα, οι άνθρωποι ερμηνεύουν διαισθητικά ότι ενδιαφέρεται περισσότερο για μια ερωτική σχέση με σύντομη ημερομηνία λήξης, παρά για μια ρομαντική δέσμευση εφ' όρου ζωής.

"Οι συμμετέχοντες επέδειξαν μια διαισθητική αντίληψη ότι οι άνδρες, που επενδύουν στην επίδειξη προϊόντων με υπερβολικά χαρακτηριστικά, έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για βραχυπρόθεσμες σεξουαλικές σχέσεις, καθώς και πολύ λιγότερο ενδιαφέρον να κάνουν παιδιά ή να δεσμευτούν σε κάποια μακροχρόνια σχέση, από ό, τι οι άνδρες που επενδύουν σε πιο πρακτικά είδη", επιβεβαίωσε ο Dr Daniel Kruger, από το Πανεπιστήμιο του Michigan.