Το αλκοόλ είναι δίπλα μας στις πιο ιδιαίτερες στιγμές μας, στη χαρά και στη λύπη. Πολλές φορές όμως επειδή τα συναισθήματα είναι εκείνα που κυριαρχούν, χάνουμε το μέτρο με αποτέλεσμα είτε να κάνουμε κακό στον οργανισμό μας είτε να καταστρέφουμε κάποιες από αυτές τις στιγμές.

Δείτε πώς μπορείτε να περιορίσετε την ποσότητα του αλκοόλ αλλά να αυξήσετε την διασκέδαση σας.

1. Σταματήστε να ανησυχείτε για τα ''χαμένα'' ποτά

Σε κανέναν δεν αρέσει να πετάει τα λεφτά του, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όμως η ζωή είναι πολύ μικρή για να πίνετε περισσότερο από όσο χρειάζεστε ή να πίνετε ένα ποτό που δεν απολαμβάνετε πλήρως. Δεν χρειάζεται να τελειώσετε όλο το μπουκάλι μέσα σε μια μέρα, αρκεί ένα πώμα και να το φυλάξετε στο ψυγείο.

2. Μην χρησιμοποιείτε το κρασί ή το ποτό για να χαλαρώσετε έπειτα από μια κουραστική μέρα

Βρείτε έναν άλλο τρόπο να διώξετε την ένταση και το στρες και στο τέλος θα μπορείτε να απολαύσετε περισσότερο, λιγότερη ποσότητα ποτού.

3. Χρησιμοποιήστε μικρότερο ποτήρι.

Σύμφωνα με μια μελέτη που έγινε το 2013 οι άνθρωποι συνηθίζουν όταν χρησιμοποιούν μεγάλο ποτήρι να βάζουν 12% περισσότερη ποσότητα από ότι θα έβαζαν σε ένα μικρότερο. Η γεύση παραμένει η ίδια, σκεφτείτε το!

4. Πιείτε σε αργούς ρυθμούς.

Προσπαθήστε να καταλαβαίνετε για ποιο λόγο πίνετε, μην ενεργείτε από συνήθεια και μην επιχειρείτε να ξεδιψάσετε με ένα ποτήρι αλκοόλ

Απολαύστε κάθε γουλιά αργά.

5. Γεμίστε το ποτήρι του κρασιού μέχρι τη μέση έτσι ώστε πάντα να είναι μισοάδειο . 

Μην ρίχνετε παραπάνω από την προτεινόμενη ποσότητα.