Ο Ρωσικός, Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός, Dislife, οργάνωσε καμπάνια με στόχο την ευαισθητοποίηση των οδηγών, ώστε να μην παρκάρουν σε θέσεις που προορίζονται για άτομα με αναπηρία"Μα τι κάνεις; Δεν είμαι απλά μια πινακίδα!".

Σε χώρους στάθμευσης εμπορικών κέντρων της Μόσχας, τοποθετήθηκαν κάμερες και προτζέκτορες, ώστε κάθε φορά να εμφανίζεται στις θέσεις αναπήρων, προειδοποιητικό σήμα, που ενημερώνει για τη θέση. Όταν ο οδηγός δε συνετίζεται, προσποιούμενος ότι δεν είδε το σήμα, εμφανίζεται σε ολόγραμμα ένας άνθρωπος σε αναπηρικό καροτσάκι, λέγοντας "Μα τι κάνεις; Δεν είμαι απλά μια πινακίδα!".

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, περισσότεροι από το 30% των οδηγών στη Ρωσία παρκάρουν σε θέσεις που προορίζονται για άτομα με αναπηρία, χωρίς να τους νοιάζει.

Μέχρι τώρα το ολόγραμμα της καμπάνιας με τίτλο "Δεν είμαι απλά μία πινακίδα" - "I’m more than a sign", φαίνεται να έχει συνετίσει αρκετούς οδηγούς, που συνήθιζαν για ευκολία να παρκάρουν στις θέσεις των αναπήρων.