Μάθετε πώς μπορείτε να ζήσετε μια πιο ασφαλή και υγιή ζωή

.Προστατέψτε τους εαυτούς σας από τραυματισμούς ή ασθένειες φορώντας κράνος, αντιηλιακό ή εντομοαπωθητικό, όταν είναι απαραίτητο.

.Κλείστε ένα ραντεβού για τσεκ απ, εμβολιασμό ή απεικονιστικές εξετάσεις.

.Πλένετε συχνά τα χέρια σας με σαπούνι και νερό, για να εμποδίσετε, κατά το δυνατόν, τη διασπορά των μικροβίων και, κατ' επέκταση, των ιώσεων.

.Μάθετε και εφαρμόστε υγιεινά tips, που δεν παίρνουν πάνω από ένα πεντάλεπτο.

Ο υγιής εαυτός σας 

.Κάντε υγιείς διατροφικές επιλογές. Φάτε ένα υγιεινό σνακ.

.Να είστε ενεργητικοί. Πάρτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Αν κάνει κρύο, κάντε το περπάτημά σας μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο. Γενικά φροντίστε να είστε σε κίνηση για τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα.

.Κόψτε το κάπνισμα. Απευθυνθείτε στα Ειδικά Αντικαπνιστικά Ιατρεία των νοσοκομείων για ενημέρωση και για βοήθεια.

.Να κοιμάστε αρκετά. Ο ύπνος δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη.

Υγιής οικογένεια

.Μάθετε πώς μπορείτε να είστε υγιείς πριν από, κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη.

.Μειώστε τους τραυματισμούς φορώντας εσείς και τα παιδιά σας ζώνες ασφαλείας και φροντίστε τα παιδιά να κάθονται πάντα στα ειδικά καθίσματα αυτοκινήτου, ανάλογα με την ηλικία, το ύψος και το βάρος τους.

.Μάθετε tips στους εφήβους, ώστε να μετακινούνται στους δρόμους με ασφάλεια.

.Μειώστε τους κινδύνους για τροφικές δηλητηριάσεις, τηρώντας κάποιους κανόνες κατά την προετοιμασία των γευμάτων στο σπίτι.

.Να συγκεντρώνεστε όλη η οικογένεια μαζί και να μοιράζεστε τα νέα της ημέρας, αλλά και το οικογενειακό ιατρικό ιστορικό.

.Φροντίστε τα κατοικίδιά σας να είναι υγιή, κάνοντάς τους τα απαραίτητα εμβόλια και διατηρώντας καθαρό το περιβάλλον τουw.