Για να είναι αποτελεσματικό το αντιηλιακό, η Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας τονίζει ότι πρέπει να φέρει τις εξής ενδείξεις:

1. Προστασία ευρέως φάσματος: Αυτό σημαίνει ότι το αντiηλιακό μπλοκάρει και τα δύο είδη υπεριώδους ακτινοβολίας (UV), δηλαδή τις ακτίνες UVA και UVB. Οι ακτίνες UVA ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση (ρυτίδες, κηλίδες κ.λπ.), ενώ οι ακτίνες UVB αποτελούν τη βασική αιτία του ηλιακού εγκαύματος.

2. SPF 30 και άνω: Επιλέξτε ένα αντiηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30. Η ένδειξη SPF αφορά στο επίπεδο προστασίας που παρέχει το αντiηλιακό ενάντια στις ακτίνες του ήλιου. Ένα αντiηλιακό με δείκτη 30 μπλοκάρει το 97% των ακτίνων του ήλιου.

3. Αντοχή στο νερό: Αναζητήστε ένα αντiηλιακό που είναι ανθεκτικό στο νερό, δηλαδή δεν φεύγει εάν βραχείτε ή ιδρώσετε, ώστε να μην χρειάζεται συχνή επανάληψη της εφαρμογής. Η αντοχή στο νερό καλύπτει διάστημα 40 έως 80 λεπτών.

Θα πρέπει να εφαρμόζετε το αντηλιακό περίπου 15 λεπτά πριν εκτεθείτε στον ήλιο.

Η ποσότητα που χρειάζεται για να καλύψετε όλες τις εκτεθειμένες περιοχές του σώματος αντιστοιχεί περίπου σε 1 γεμάτο σφηνοπότηρο. Μην ξεχνάτε ότι ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να εμφανιστεί και πάνω στα χείλη, οπότε θα πρέπει να προμηθευτείτε βούτυρο κακάο με δείκτη προστασίας.

Επαναλάβετε την εφαρμογή του αντiηλιακού περίπου κάθε 2 ώρες ή μετά το κολύμπι ή εάν έχετε ιδρώσει πολύ, ακολουθώντας τις οδηγίες  που αναγράφονται επάνω στη συσκευασία του προϊόντος.