Αυτό το χρονικό διάστημα είναι ό,τι πρέπει για να αυξήσετε λίγο τη φυσική σας δραστηριότητα. Περπάτημα, παιχνίδια με μπάλες, ρακέτες και, φυσικά, ο πρωταγωνιστής των ημερών, το κολύμπι, βοηθάνε όλους να... ξεσκουριάσουν από το καθησιό ενός δύσκολου χειμώνα. Όμως:

* Να γυμνάζεστε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα, όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη. Προτιμήστε την άσκηση στην σκιά. Στην περίπτωση που έχει καύσωνα, καλύτερα να αποφύγετε την υπαίθρια άσκηση.

* Να ενυδατώνεστε πολύ καλά, διψάτε δεν διψάτε. Το καλοκαίρι οι ανάγκες του οργανισμού σε υγρά είναι αυξημένες και έτσι οι άνδρες χρειάζονται σχεδόν 3,5 λίτρα υγρά την ημέρα και οι γυναίκες 3. Ωστόσο ειδικές ομάδες του πληθυσμού (π.χ. αθλητές, εργαζόμενοι εκτός κτιρίων, έγκυοι) μπορεί να χρειάζονται ακόμα περισσότερο. 

* Να ντύνεστε ελαφρά, αλλά προστατευτικά. Τα ρούχα σας πρέπει να είναι βαμβακερά, ελαφριά και φαρδιά, με μακριά μανίκια για να μπορεί ο ιδρώτας να εξατμίζεται ανεμπόδιστα. Εννοείται ότι καλό είναι να φοράτε καπέλο με φαρδύ γείσο. 

* Να πηγαίνετε οικογενειακώς βόλτες στα πάρκα. Όποτε έχετε την ευκαιρία να παίρνετε όλη την οικογένεια και να κάνετε μεγάλες βόλτες στο πλησιέστερο πάρκο ή να πάτε για πεζοπορία στο πλησιέστερο βουνό με δέντρα.

* Να είστε δραστήριοι. Κολύμπι και περπάτημα είναι οι πρώτες και πιο φιλικές για όλες τις ηλικίες επιλογές. Επίσης ποδήλατο, ενώ, εάν είστε νέοι ή/και πολύ δραστήριοι, το κάμπινγκ, η πεζοπορία, το κανό, οι καταδύσεις και το ψαροντούφεκο (πάντα με παρέα) είναι καλές επιλογές.

Προσοχή σε αυτά που τρώτε

Το καλοκαίρι η αλλοίωση των τροφίμων είναι πολύ εύκολη, επομένως απαιτείται μεγάλη προσοχή.

* Να σαπουνίζετε τα χέρια σας πριν αρχίσετε να ετοιμάζετε φαγητό και πριν καθίσετε να φάτε.

* Να σαπουνίζετε τα μαχαιροπίρουνα, τα πιάτα, τα τάπερ και τις επιφάνειες κοπής τροφίμων, αμέσως μετά τη χρήση τους για την ετοιμασία του φαγητού.

* Να μαγειρεύετε τις ποσότητες του φαγητού που πρόκειται να καταναλώσετε αυθημερόν και να βάζετε ό,τι περισσεύει στο ψυγείο μέσα σε 2 ώρες από το τέλος του μαγειρέματος.

* Να πλένετε καλά φρούτα και λαχανικά πριν τα φάτε.

* Να μην τρώτε μισοψημένα κρέατα, πουλερικά και ψάρια.

* Να έχετε ισοθερμική τσάντα μαζί, όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ, για να μεταφέρετε τα (ιδιαιτέρως ευπαθή) γαλακτοκομικά προϊόντα και τα υπόλοιπα τρόφιμα ψυγείου.

* Να μην σερβίρετε το κρέας με την ωμή μαρινάδα που σας έχει περισσέψει. Το καλύτερο είναι να προσθέτετε την μαρινάδα στο μαγείρεμα, για να βράζει καλά.

Ήλιος με μέτρο

Οι περισσότεροι καρκίνοι του δέρματος προκαλούνται από την υπερβολική έκθεση του δέρματος στην υπεριώδη ακτινοβολία.

* Να φοράτε ρούχα που καλύπτουν το σώμα (μην ξεχάσετε το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου)

* Να φοράτε αντιηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30. Να το ανανεώνετε τακτικά.

* Να αποφεύγετε την έκθεση στον ήλιο από τις 12 έως τις 4, οπότε είναι κάθετες οι ακτίνες.

* Να μην κάνετε σολάριουμ. Και αυτό μπορεί να προκαλέσει δερματικές βλάβες και να συμβάλει στην εμφάνιση καρκίνου του δέρματος.

* Να θυμάστε ότι το μαύρισμα είναι ένδειξη βλάβης του δέρματος και όχι υγείας.