Αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, φαγητό εκτός σπιτιού, παγωτά, θερινό σινεμά, μπορεί να μας φορτώσουν συστατικά όπως το αλάτι και τα κορεσμένα λιπαρά, που εκτός των άλλων σχετίζονται και με κυτταρίτιδα.

Στον αντίποδα, όμως, έχουμε και περισσότερη κίνηση. Τα μπάνια, οι δραστηριότητες στην παραλία, το περπάτημα (συμπεριλαμβανομένου και του «κυνηγάω το παιδί μου στην παραλία») και γενικότερα η καλοκαιρινή άσκηση, βοηθάνε να αναστραφεί η κατάσταση. Αν δεν θέλετε, λοιπόν, να κάνει την εμφάνισή της ή να επιδεινωθεί η κυτταρίτιδά σας, θα πρέπει να συνδυάσετε καλή διατροφή και διατήρηση φυσικής δραστηριότητας και μετά τις διακοπές.

Προς την κατεύθυνση αυτή :

1. Τρώτε τουλάχιστον 2 – 3 φρούτα ημερησίως.

2. Έχετε πάντα σαλάτα στο γεύμα σας.

3. Μειώστε το κόκκινο κρέας και αντικαταστήστε το με πουλερικά και ψάρι

4. Περιορίστε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό και στο μαγείρεμα. Αλμυρά τυριά, αλλαντικά, αλατισμένοι ξηροί καρποί, καπνιστά και κονσερβοποιημένα τρόφιμα, έτοιμες σως, φαγητό εκτός σπιτιού, περιέχουν, επίσης, αρκετό αλάτι. Το αλάτι δυσχεραίνει την καλή αιμάτωση των λιποκυττάρων και το σύστημα φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού μας.

5. Αποφύγετε τα κορεσμένα λιπαρά και τη ζάχαρη. Κόκκινο κρέας, κίτρινα τυριά, πλήρη γαλακτοκομικά, γλυκά, παγωτά, σοκολάτα, πατατάκια, nachos με τυρί αποτελούν τρόφιμα που τα περιέχουν και πρέπει να περιορίσετε.

8. Πίνετε αρκετό νερό και χυμούς από φρούτα και λαχανικά.

9. Χάστε βάρος αν είστε υπέρβαροι.

10. Περιορίστε το delivery

Πηγή: www.neadiatrofis.gr