Και σε αυτή την περίπτωση η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία. Οι ειδικοί προτείνουν πέντε απλούς τρόπους, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες να κολλήσουμε μύκητες στα πόδια, καθώς οι ονυχομυκητιάσεις αποτελούν το 30% των περιπτώσεων προσβολής από μύκητες στην επιφάνεια του δέρματος.

Κρατήστε μακριά την υγρασία

Η υγρασία ευνοεί την ανάπτυξη των μυκήτων. Φροντίστε να στεγνώνετε καλά τα πόδια σας, ειδικά ανάμεσα στα δάχτυλα. Να βάζετε ταλκ και να φοράτε κάθε μέρα καθαρές κάλτσες, κατά προτίμηση βαμβακερές.

Αφήστε τα πόδια σας να αναπνέουν

Να αερίζετε καλά τα παπούτσια σας πριν τα ξαναφορέσετε., Τα κακώς αεριζόμενα παπούτσια, όπως τα αθλητικά, φορέστε τα για όσο το δυνατόν συντομότερο διάστημα.

Αποφύγετε την πίεση και την τριβή

Μην φοράτε στενά παπούτσια, γιατί μπορεί να προκαλέσουν φουσκάλες ή πληγές, μέσω των οποίων μπορούν να εμφανιστούν οι μύκητες.

Σχολαστική υγιεινή

Πλένετε τα πόδια σας καθημερινά με νερό. Το πολύ σαπούνι δεν είναι υγιεινό για το δέρμα σας. Εάν πλένετε τα πόδια σας με σαπούνι, επιλέξτε ένα ουδέτερο, που δεν αυξάνει την οξύτητα της επιδερμίδας. Ξεπλένετε τα πόδια σας καλά μετά το πλύσιμο, έτσι ώστε να μην παραμένει υπόλειμμα σαπουνιού.

Μην περπατάτε ξυπόλητοι

Να φοράτε παντόφλες και να αποφεύγετε χώρους όπου περπατούν άνθρωποι χωρίς παπούτσια. Να χρησιμοποιείτε πάντα τη δική σας πετσέτα για να στεγνώσετε το δέρμα σας. Εάν είχατε παλαιότερα μύκητες στα πόδια, χρησιμοποιείτε στα παπούτσια και τις κάλτσες σας ειδική πούδρα εναντίον των μυκήτων.