Ανεπανόρθωτες βλάβες στην πνευμονική λειτουργία μπορεί να προκαλέσει η ανεπάρκεια ή έλλειψη α1-αντιθρυψίνης αν δεν διαγνωστεί έγκαιρα.

Στην Ευρώπη, θεωρείται ότι από ανεπάρκεια AAT πάσχει ένας στους 1600 -  2000 ανθρώπους, δηλαδή συνολικά περίπου 125.000 ασθενείς. Παρόλο που η ανεπάρκεια AAT θεωρείται σπάνια νόσος, στην πραγματικότητα είναι από τις πιο συχνές κληρονομικές νόσους σε περιοχές όπως η Ευρώπη. Βάσει επιδημιολογικών μελετών, στην Ελλάδα υπάρχει περιορισμένος αριθμός περιστατικών  με εκ γενετής έλλειψη ΑΑΤ.

Ο λόγος που η πάθηση θεωρείται σπάνια είναι διότι συχνά δεν αναγνωρίζεται ή δεν διαγιγνώσκεται. Συχνά, σημειώνεται μεγάλη καθυστέρηση έως ότου να γίνει η διάγνωση σε άτομα που πάσχουν ήδη από τη νόσο, ακόμα και αφού επισκεφθούν γιατρό έχοντας συμπτώματα. 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση γύρω από την θεραπευτική προσέγγιση της νόσου παρατηρήθηκε στο 5ο Ετήσιο Σεμινάριο  «Διάχυτες Πνευμονοπάθειες» που διεξήχθη στην Αθήνα από τις  5 έως 6 Μαϊου, στο αμφιθέατρο της Παλαιάς Βουλής. Χορηγός του σεμιναρίου για μια ακόμη χρονιά ήταν η ελληνική φαρμακευτική εταιρία DEMO ABEE.

Η χορηγία της DEMO εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο στρατηγικής της στόχευσης για την συνδρομή στις προσπάθειες της επιστημονικής κοινότητας, την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και την πρόοδο των επιστημονικών επιτευγμάτων στον τομέα των φαρμάκων.
 

Η εταιρία
Η φαρμακοβιομηχανία DEMO ΑΒΕΕ είναι ένας βιομηχανικός και εμπορικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1965 και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων. Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φαρμάκων στην Ελλάδα, με πολύ ισχυρή παρουσία στη νοσοκομειακή αγορά, όπου κατέχει την 1η θέση πωλήσεων σε αριθμό μονάδων. Με τρεις παραγωγικές μονάδες έκτασης 45.000m2, υψηλής τεχνολογίας αποθηκευτικές εγκαταστάσεις  σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και προσωπικό που ξεπερνά  τα 800 άτομα, η DEMO είναι μία από τις κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 80 χώρες παγκοσμίως, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική, την Νότιο Αμερική και την Ωκεανία. Το πρόγραμμα Υπευθυνότητας της DEMO βασίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβάλλον, Ηθικό Marketing, Εργαζόμενοι και Κοινωνία με επίκεντρο τα παιδιά και τις ευπαθείς ομάδες.