Ποιος να φανταζόταν το 1974, οπότε πρωτοπαρουσιάστηκε η πρώτη «ΒΙΤΑΜινούχος μαργαρίνη», ότι το προϊόν θα παρέμενε ψηλά στις προτιμήσεις της ελληνικής οικογένειας επτά δεκαετίες μετά...

Η μάρκα ξενάγησε τους παρευρισκόμενους σε ένα νοσταλγικό ταξίδι στο πέρασμα 7 δεκαετιών, με οδηγό κυρίως τη μόδα και τη μουσική.

Όπως τόνισε ο Αχιλλέας Αγγελόπουλος, Marketing Manager Μαργαρινών για Ελλάδα και Κύπρο, το Βιτάμ παρουσιάστηκε το 1947 ως απάντηση στις έντονες διατροφικές ανάγκες της μεταπολεμικής Ελλάδας και εξελίχθηκε σε ένα love brand για την ελληνική οικογένεια, συνοδεύοντας αλμυρές και γλυκές δημιουργίες.

Όσοι βρέθηκαν στα γενέθλια του Βιτάμ, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διάφορες συνταγές που έχουν συνδεθεί με το προϊόν, ενώ η συνεργάτης διατροφολόγος της μάρκας, έδειξε πώς μπορεί κανείς εύκολα και με πολύ απλά υλικά, να φτιάξει στο σπίτι του μαργαρίνη, υπογραμμίζοντας, έτσι, τα αγνά συστατικά του προϊόντος.

Το Βιτάμ αποτελεί μια εύγεστη καθημερινή πηγή ω-3 και ω-6 λιπαρών και βιταμινών A, D και Ε, διαθέτει πλούσια γεύση και προσιτή τιμή. «Παρά τα 70 του χρόνια, το Βιτάμ διατηρεί στον ακέραιο τον ενθουσιασμό και τη νεανική του ενέργεια», τόνισαν οι συντελεστές της ενέργειας.

Η αλήθεια είναι ότι, μέσα σε 70 χρόνια, πολλά πράγματα αλλάζουν αλλά είναι και ορισμένα που παραμένουν αναλλοίωτα, δημιουργώντας τις αξίες που αντέχουν στον χρόνο.

Όπως η μυρωδιά που βγαίνει από τον φούρνο, όταν ψήνουμε το σπιτικό κέικ ή τα κουλουράκια, ή όταν ετοιμάζουμε νόστιμες μακαρονάδες κι άλλες αλμυρές συνταγές.