Ένα πρωτοποριακό ψηφιακό κανάλι ενημέρωσης του κοινού (Facebook, website), με στόχο την υπεύθυνη ενημέρωση σχετικά με την καλή ζωή, την πρόληψη ασθενειών με έμφαση στην καρδιά και στον διαβήτη και βασική θεματολογία του την υγεία, τη διατροφή και την άσκηση, παρουσίασε σήμερα η εταιρία Sanofi. Πρόκειται για τον ιστότοπο www.kalikardia.gr.

Η φαρμακευτική εταιρία υποστηρίζει την ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την καρδιαγγειακή πρόληψη, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας καμπάνια για τον κίνδυνο της αυξημένης LDL χοληστερόλης, με κεντρικό μήνυμα «Υπάρχουν άπειροι λόγοι για να προστατεύσεις την καρδιά σου». Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία μας καλεί να απαντήσουμε σε ένα πρωτότυπο διαδικτυακό quiz, με θέμα την προστασία της καρδιάς και να υποστηρίξουμε με τη συμμετοχή μας το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Προστασίας Ενημέρωσης & Βοήθειας Καρδιοπαθών Παιδιών «Η Καρδιά του Παιδιού» - η Sanofi  θα ενισχύσει οικονομικά τον σύλλογο «Καρδιά του Παιδιού», ο οποίος δραστηριοποιείται για παραπάνω από 30 χρόνια και αριθμεί πάνω από 1.500 μέλη.

«Στη Sanofi θέτουμε τους ασθενείς στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και προσπαθούμε να τους υποστηρίξουμε με τον καλύτερο τρόπο. Στην Ελλάδα αναπτύξαμε το www.kalikardia.gr, με στόχο να συμβάλλουμε ενεργά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για υγιεινές συνήθειες και πρόληψη. Σε αντιστοιχία με το μήνυμα της φετινής μας καμπάνιας, υπάρχουν άπειροι λόγοι να επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας και να συμμετέχετε στη νέα μας δράση για την προστασία της καρδιάς σας, υποστηρίζοντας παράλληλα τους σκοπούς του Συλλόγου ‘Η Καρδιά του Παιδιού’», δήλωσε η κα Χριστίνα Βεϊοπούλου, Communications Director Greece and Cyprus, Sanofi.