25 ιδέες για να κάνετε διακοπές στην άνεση του σπιτιού σας

Χαλαρώστε και ξεκουραστείτε στην άνεση του σπιτιού σας. Μην αφήνετε την χαλάρωση για μια φορά το χρόνο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μειώσετε το άγχος, να αδειάσετε το κεφάλι σας και να ζήσετε όμορφα την κάθε μέρα. Σας δίνουμε 25 προτάσεις για να το κάνετε:

  1. Κλείστε κινητά, tablets, υπολογιστές:  δοκιμάστε μερικές μέρες να απομακρυνθείτε από το κινητό ή τον υπολογιστή σας. Δύσκολο; Ισως. Αλλά θα δείτε πόσο ήρεμοι θα νιώθετε μετά.
  2. Αναπνεύστε: κάντε ασκήσεις αναπνοής, πάρτε μια βαθειά και αργή αναπνοή και εκπνεύστε! Υπάρχουν πολλά βίντεο στο διαδίκτυο με οδηγίες για χαλαρωτικές ασκήσεις αναπνοής που θα σας ωφελήσουν!
  3. Χαλαρώστε με ένα αφρόλουτρο, βάλτε αιθέρια έλαια, άλατα, ό,τι σας ευχαριστεί. Βάλτε χαλαρή μουσική και απολαύστε το.
  4. Κρατήστε σημειώσεις.  Αν είστε χαλαροί, το μυαλό είναι πιο ανοιχτό και βλέπετε καλύτερα τα πράγματα. Γράψτε σκέψεις, ιδέες, ό,τι σας απασχολεί. Μπορεί να εντοπίσετε λύση σε κάποιο πρόβλημα, που δεν είχατε σκεφτεί.
  5. Να είστε ευγνώμονες.  Παρατηρήστε μικρά πράγματα της καθημερινότητας  και ανακαλύψτε πόση αξία έχουν. Αφιερώστε χρόνο για να εκτιμήσετε στοιχεία στη ζωή σας και γύρω σας που είναι πραγματικά ξεχωριστά. Μπορεί να βρείτε περισσότερα για να αγαπήσετε από ό, τι πιστεύατε!
  6. Δημιουργήστε. Όταν είμαστε χαλαροί, επιτρέπουμε στο μυαλό μας να «ανοίξει» περισσότερο. Υπάρχει λιγότερη απόσπαση της προσοχής και είναι ευκαιρία για να δημιουργήσετε ό,τι για καιρό αναβάλατε.
  7. Πιείτε τσάι. Απολαύστε τη διαδικασία να φτιάξετε ένα παγωμένο τσάϊ, είναι αναζωογονητικό.
  8. Υιοθετήστε ή φιλοξενήστε ένα κατοικίδιο. Τα κατοικίδια ζώα βοηθούν τους ανθρώπους να έχουν  λιγότερο άγχος. Και σίγουρα δεν μπορεί παρά να χαμογελάσετε όταν τρέξει στην αγκαλιά σας.
  9. Πάρτε έναν γρήγορο υπνάκο.  Ένας γρήγορος 20λεπτος ύπνος μπορεί να σας κάνει να νιώσετε αναζωογονημένοι και ήρεμοι, έτοιμοι για το υπόλοιπο της ημέρας.
  10. Γεμίστε το χώρο με λουλούδια. Μυρίστε τριαντάφυλλα. Θα νιώσετε καλύτερα, η ομορφιά τους θα γεμίσει τον χώρο και την ψυχή σας.
  11. Παίξτε. Με τα παιδιά, με τους φίλους, με τον σύντροφο.  Υπάρχουν πολλά παιχνίδια και δραστηριότητες που μπορείτε να απολαύσετε.
  12. Φανταστείτε. Δεν μπορείτε να φτάσετε στον αγαπημένο σας προορισμό διακοπών για να χαλαρώσετε;  Κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε ένα αγαπημένο σημείο. Δείτε τα χρώματα, μυρίστε τα αρώματα, ακούστε τους ήχους. Πραγματικά βάλτε τον εαυτό σας εκεί στο μυαλό σας. 
  13. Βγείτε στη φύση. Το να βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα. Μην περιμένετε να πάτε διακοπές για να περιβάλλετε τον εαυτό σας με την ομορφιά της φύσης. Καθίστε σε ένα πάρκο, πηγαίνετε μια βόλτα στην παραλία, περπατήστε χωρίς παπούτσια στο γρασίδι ή στην άμμο.  Όλα αυτά τα πράγματα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε χωρίς να κάνετε διακοπές.
  14. Δείτε ένα ηλιοβασίλεμα.  Θα σας βοηθήσει να βάλετε μία προοπτική στις μέρες σας. Μετά το ηλιοβασίλεμα, έρχεται μία νέα μέρα και ό,τι σας ενοχλούσε μένει πίσω.
  15. Κουνηθείτε! Περπάτημα, γυμναστική στο σπίτι, γιόγκα, χορός, επιλέξτε ό,τι σας αρέσει περισσότερο και αφήστε τις ενδορφίνες να απελευθερωθούν
  16. Οργανώστε μια ωραία βραδιά με τον αγαπημένο σας. Μην περιμένετε μέχρι να ταξιδέψετε. Προγραμματίστε μια διασκεδαστική και διαφορετική βραδιά. Πηγαίνετε σε ένα νέο εστιατόριο, μαγειρέψτε κάτι διαφορετικό ή δείτε μια εκδήλωση στην πόλη. 
  17. Διαβάστε ένα βιβλίο. Ακόμα και ένα ρομαντικό μυθιστόρημα, μπορεί  να βοηθήσει ώστε να κάνετε ένα διάλειμμα και να διαβάσετε κάτι διαφορετικό από το κανονικό. Θα σας μεταφέρει χιλιόμετρα μακριά, χωρίς να φύγετε ποτέ από το σπίτι σας.
  18. Ακούστε μουσική.  Η μουσική μπορεί να σας ενεργοποιήσει και μπορεί επίσης να σας χαλαρώσει ανάλογα με τα τραγούδια που παίζετε.    Οι ήχοι θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε τη δραστηριότητα στον εγκέφαλό σας. Κλείστε τα μάτια σας και χάστε τον εαυτό σας στη μουσική, ακόμα κι αν είναι μόνο για ένα τραγούδι.
  19. Απολαύστε ένα υπέροχο φαγητό:  Δοκιμάστε νέες γεύσεις. Γίνετε εξερευνητής στη δική σας πόλη. Δοκιμάστε ένα νέο εστιατόριο ή επισκεφτείτε ξανά ένα αγαπημένο οικείο. Δεν θα μαγειρέψετε, δεν θα καθαρίσετε!!
  20. Γελάστε.  Το γέλιο μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων συνδέσεων με άλλους. 
  21. Κάντε μαθήματα. Μάθετε κάτι καινούργιο. Υπάρχουν απεριόριστα βίντεο στο διαδίκτυο για εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, από κέντημα έως ξένες γλώσσες! Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και ξεκινήστε!
  22. Αποφύγετε το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου. Δεν σας αρέσει να μην έχετε πρόγραμμα ενώ βρίσκεστε σε διακοπές; Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ξυπνάς χωρίς συναγερμό και να έχεις μια ολόκληρη μέρα χωρίς υποχρεώσεις.   Ξυπνήστε όποτε θέλετε και αφήστε την ημέρα να ξεδιπλωθεί όπως θέλετε.
  23. Πάρτε μια μέρα άδεια από τη δουλειά.  Εάν τα Σαββατοκύριακά σας έχουν γεμίσει με υποχρεώσεις και εργασία, πάρτε μια ημέρα άδεια κατά τη διάρκεια της εβδομάδας για να κάνετε οποιοδήποτε και όλα τα παραπάνω. Το συνεχές άγχος και η μετάβαση από την μία υποχρέωση στην άλλη, οδηγούν σε κακή διάθεση, πόνους, πονοκεφάλους και μειωμένη ανοσία – όλα αυτά μπορούν πραγματικά να σας κάνουν να αρρωστήσετε εάν δεν χαλαρώσετε.
  24. Κάντε διαλογισμό. Η αναπνοή σας είναι βαθιά και αργή και δεν έχετε καμία έννοια, κανένα άγχος και κανέναν να φροντίσετε στον κόσμο. Ξεκλέψτε λίγα λεπτά στη διάρκεια της εβδομάδας για να κλείσετε τα μάτια σας, να αναπνεύσετε και να εκπνεύσετε. Ρυθμίστε ένα χρονόμετρο για 5 λεπτά και δείτε πώς κάνετε και πώς αισθάνεστε μετά από λίγα λεπτά διαλογισμού.
  25. Κάντε μια ημερήσια εκδρομή.  Βάλτε στο πρόγραμμα σας μια μικρή εξερεύνηση. Αυτό μπορεί να είναι αυθόρμητο, καθώς δεν χρειάζεται να κάνετε κρατήσεις ξενοδοχείων ή να κάνετε κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου. Πηγαίνετε στο αυτοκίνητο και βγάλτε το μυαλό και το σώμα σας από την τρέχουσα αγχωτική κατάσταση. Θα συμβάλλει στο να χαλαρώσετε χωρίς να κάνετε διακοπές
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ