Η Action Global Communications Greece ανέλαβε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τη στρατηγική ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαδικτυακής παρουσίας του 3ου Wellbeingr Forum. Πρόκειται για μια κορυφαία διοργάνωση που φέτος εστίασε στην ολιστική ευημερία και ψυχική υγεία στο χώρο εργασίας, αναδεικνύοντας βιώσιμες πρακτικές και καινοτόμες προσεγγίσεις για την υποστήριξη των εργαζομένων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το 3ο Διεθνές Wellbeingr Forum, που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, είχε τίτλο: “Ενίσχυση της ευεξίας και ψυχικής υγείας των εργαζομένων: Τα πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία”. Η φετινή διοργάνωση όχι μόνο συνέχισε την επιτυχημένη παράδοση των δύο προηγούμενων forums, αλλά υπερέβη τις προσδοκίες, καθιστώντας την ακόμα πιο επιδραστική.
Με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα digital marketing και press office, η Action Global Communications Greece παρείχε διευρυμένες υπηρεσίες με στόχο την ενίσχυση των βασικών μηνυμάτων του Forum, των θεματικών συζητήσεων και των διακεκριμένων συμμετεχόντων. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες περιλάμβαναν τη διαχείριση της digital παρουσίας της Wellbeingr σε Instagram, Facebook και LinkedIn, στοχευμένες ενέργειες Social Media Marketing, Performance Marketing (SoMe Ads) και εκτενή δημοσιότητα στα ΜΜΕ. Αυτή η στρατηγική προσέγγιση ενίσχυσε σημαντικά την προσβασιμότητα και την απήχηση του Forum.
Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communications Greece, σημειώνει: «Συνεργαζόμαστε με την Wellbeingr για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και είναι τιμή και χαρά μας που συμβάλλουμε στην αποστολή τους για την προώθηση της ψυχικής ευημερίας των εργαζομένων. Μέσω των κοινών μας προσπαθειών, καταφέραμε να ενισχύσουμε την επικοινωνία των βασικών μηνυμάτων του forum και να διευρύνουμε την απήχηση αυτής της εξαιρετικής διοργάνωσης.»
Η Ιζαμπέλ Ραζή, συνιδρύτρια της Wellbeingr, αναφέρει: «Η συνεργασία μας με την Action Global Communications Greece αποτέλεσε για μία ακόμη φορά καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχή προώθηση του 3ου Wellbeingr Forum. Η τεχνογνωσία τους και η στρατηγική τους προοπτική μας βοήθησαν να προσεγγίσουμε ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό και να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά τη σημασία της ψυχικής υγείας και ευημερίας των εργαζομένων.»