• ΥΓΕΙΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
  • Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • WELLNESS
  • BEAUTY
  • ΣΕΞ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
healthmag.gr
healthmag.gr
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
  • Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • WELLNESS
  • BEAUTY
  • ΣΕΞ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • BEAUTY

Ανδρική ομορφιά: ένας αναπτυσσόμενος τομέας παγκοσμίως

  • Press Room
  • 19 Ιανουαρίου, 2022
Total
4
Shares
Share 4
Share 0

Ο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας ανδρικής ομορφιάς καλωσορίζει μερικούς νεοεισερχόμενους-έκπληξη, συμπεριλαμβανομένου του πρώην σούπερ σταρ του μπέιζμπολ Alex Rodriguez με ένα νέο levitra prices in usa concealer. Να γιατί.

Κατά κοινή συναίνεση, ο Alex Rodriguez ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες του indian levitra tablets μπέιζμπολ όλων των εποχών. Μετά τη συνταξιοδότησή του το 2016, προσπάθησε να γίνει μια υψηλού προφίλ προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ. Τώρα η A-Rod έχει στραφεί ξανά στον does generic cialis work τομέα της ανδρικής ομορφιάς.

Ο Rodriguez έχει συνεργαστεί με την εταιρεία τηλευγείας Hims & Hers για να λανσάρει το Blur Stick, ένα ανδρικό concealer που women viagra περιλαμβάνει σκιές. «Σε όλη μου την καριέρα, από τότε που ήμουν μικρός, χρησιμοποιούσα έναν συγκεκριμένο τύπο προϊόντος παρόμοιου με το Blur Stick, το οποίο ονομάζουμε «μαύρο μάτι» στο μπέιζμπολ Έτσι για μένα, ήταν πολύ φυσικό να βάλω ένα ραβδί στο πρόσωπό μου», λέει ο Rodriguez, τώρα 46 ετών. «Νόμιζα ότι ήταν μια μεγάλη ευκαιρία, κάτι που μπορεί να λειτουργήσει σε όλο τον κόσμο. Και κάτι που μπορεί πραγματικά να λειτουργήσει για πολλές διαφορετικές ηλικιακές ομάδες».

Η αγορά ανδρικής περιποίησης βρίσκεται σε άνοδο, με ανάπτυξη 2,2 τοις εκατό για το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor International. Οι αναπτυσσόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Βραζιλίας και της Ινδίας, οδηγούν την ανάπτυξη, με «τους νεαρούς Κινέζους αστούς να συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο την εμφάνισή τους», λέει η Chloe Maarek, levitra paiement par maestro αναλύτρια στο Euromonitor International. Ο τομέας τροφοδοτείται από τον αντίκτυπο των διασημοτήτων υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένου του Rodriguez και άλλων αθλητών, καθώς και των influencers και των TikTokers που αμφισβητούν τα στερεότυπα πρότυπα φύλου. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο YouTuber Patrick Simondac, ευρέως γνωστός ως Patrick Starrr, είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιρροής, ενώ πολλοί άντρες έχουν συνεισφέρει στην τάση των βερνικιών νυχιών TikTok, μοιράζοντας βίντεο 30 δευτερολέπτων με σχέδια νυχιών.

Το Skincare είναι μια βασική κατηγορία προϊόντων. Η Emma Fishwick, ανώτερη υπεύθυνη λογαριασμών στην εταιρεία ερευνών αγοράς NPD, λέει ότι η περιποίηση του δέρματος των ανδρών αυξάνεται ταχύτερα από την κατηγορία των γυναικών. Σύμφωνα με την Fishwick, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14 τοις εκατό μόνο στη βρετανική αγορά τους τελευταίους έξι μήνες, σε σύγκριση με τη γυναικεία περιποίηση δέρματος κατά λιγότερο από 6 τοις εκατό. «Υπάρχει σίγουρα ζήτηση από τους άνδρες, ιδιαίτερα για προϊόντα ομορφιάς», λέει. Ο Sam Dover, παγκόσμιος αναλυτής ομορφιάς στη Mintel, συμφωνεί ότι οι νέοι άνδρες αγκαλιάζουν την περιποίηση του προσώπου και υιοθετούν ρουτίνες πολλαπλών βημάτων που αντικατοπτρίζουν περισσότερο τις γυναίκες συνομήλικές τους. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη δρόμος.

«Η αλλαγή της ανδρικής ομορφιάς είναι ακόμα στα πρώτα της στάδια», λέει ο Maarek του Euromonitor. «Η αντιστροφή της συμπεριφοράς και των νοοτροπιών των καταναλωτών απαιτεί χρόνο. Πολλές μάρκες ομορφιάς οδηγούν το κύμα της αλλαγής παρέχοντας περισσότερα ουδέτερα ως προς το φύλο προϊόντα που παρουσιάζονται σε συσκευασίες unisex», λέει. Η Maarek προβλέπει ένα κύμα επενδύσεων από κολοσσούς παίκτες στην αγορά ομορφιάς σε νέες μάρκες καλλωπισμού με γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας.

Η έρευνα της Mintel, όπως φαίνεται από τη Vogue Business , εκτιμά ότι, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 71 τοις εκατό των ανδρών που χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης δέρματος ή μαλλιών προτιμούν αυτά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτούς. Αυτό το ποσοστό ανέρχεται σε περίπου 80 τοις εκατό μεταξύ των ανδρών ηλικίας 16-34 ετών.

Ο ιδρυτής της War Paint, Danny Gray, λάνσαρε τη μάρκα ανδρικών καλλυντικών του στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018 με αποστολή να «απεικονίσει την ιδέα ότι όλοι οι άνδρες φορούν μακιγιάζ», χτίζοντας τη στρατηγική του μάρκετινγκ γύρω από αυτή την ιδέα. «Δεν διδάσκουμε για το περίγραμμα ή τον τονισμό της γραμμής του σαγονιού. Πρόκειται για τον αποχρωματισμό του τόνου του δέρματός σας, δίνοντάς σας ένα ωραίο ομοιόμορφο φινίρισμα για να σας δώσει αυτοπεποίθηση», εξηγεί ο Gray. Η μάρκα, η οποία διατίθεται στο Harvey Nichols και πωλείται διαδικτυακά μέσω του Mr Porter, περιλαμβάνει foundation, concealer και bronzer.

Ο Γκρέι πιστεύει με πάθος στη σημασία της ψυχικής ευεξίας. «Η μάρκα είναι πολύ προσανατολισμένη στην αποστολή μας για την ψυχική υγεία. Απλώς αφήστε τους άντρες να αισθάνονται άνετα και [να μπορούν] να κάνουν ό,τι πρέπει να κάνετε για να είστε ο πραγματικός σας». Ένα πρώτο φυσικό κατάστημα War Paint for Men, που άνοιξε στην Carnaby Street του Λονδίνου, τον Ιούλιο, περιλαμβάνει έμφαση στην ευεξία όσο και στο μακιγιάζ, με κουρείο, μηχανήματα μακιγιάζ κατά παραγγελία και διαδραστικές οθόνες.

Η ιαπωνική εταιρεία καλλυντικών Shiseido προσεγγίζει ένα νεότερο κοινό μέσω των ψηφιακών καινοτομιών της. «Είναι σημαντικό να προσεγγίσουμε νεότερους άνδρες καταναλωτές και μη δυαδικούς καταναλωτές με αρσενικούς αλλά και ουδέτερους ως προς το φύλο τρόπους», λέει η Jessie Dawes, αντιπρόεδρος, ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ και αφοσίωση των καταναλωτών στη Shiseido και την Clé de Peau Beauté. «Ενεργοποιούμε αυτές τις προσεγγίσεις προσαρμοσμένες στον νεότερο άνδρα καταναλωτή μέσω των διαδικτυακών καναλιών και πλατφορμών όπου είναι πιο ενεργοί, συμπεριλαμβανομένων των social media, της αναζήτησης, της συνδεδεμένης τηλεόρασης και των πλατφορμών παιχνιδιών».

Η επιρροή εκπαίδευσης και των  διασημοτήτων

Η εκπαίδευση των ανδρών καταναλωτών σε θέματα περιποίησης και ομορφιάς αποτελεί ουσιαστικό μέρος της διαδικασίας για τις επωνυμίες που θέλουν να αξιοποιήσουν αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά. «Σε όλο τον κόσμο παγκοσμίως, ειδικά με τον Covid-19, βλέπουμε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την περιποίηση του δέρματος και την επιθυμία να λάβουμε περισσότερη εκπαίδευση και πληροφορίες», λέει ο Bo Kim, αναλυτής στην εταιρεία ερευνών και συμβούλων Gartner.

Η αγορά δεν εξυπηρετείται καθόλου αυτή τη στιγμή και υπάρχει η ευκαιρία να εκπαιδεύσουμε πραγματικά τους άνδρες σχετικά με τις ρουτίνες περιποίησης της επιδερμίδας που είναι σημαντικές για αυτούς», λέει ο Dawes της Shiseido. «Συχνά είναι απίθανο ή απρόθυμο να ζητήσουν συστάσεις περιποίησης από άλλους άντρες, στρέφονται στη Google για να ψάξουν και να ανακαλύψουν προϊόντα περιποίησης από μόνοι τους ή για να ερευνήσουν μια ανησυχία για το δέρμα». Για τη Shiseido, οι αυξανόμενες κατηγορίες μεταξύ των ανδρών περιλαμβάνουν ενυδατικές κρέμες, ορούς, αντηλιακά και θεραπείες ματιών.

Ο σχεδιαστής Τομ Φορντ,  είναι μια σημαντική επιρροή. «Ο Τομ Φορντ μπορεί να απευθύνεται σε όλους, όχι μόνο σε ένα συγκεκριμένο φύλο», σημειώνει ο Fishwick του NPD. «Και αυτό είναι κάτι από το οποίο νομίζω ότι πολλές επωνυμίες μπορούν να μάθουν πολλά». Παρά την κυκλοφορία του Tom Ford Men’s το 2013, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες καταναλωτές αγοράζουν τακτικά προϊόντα εκτός των καθορισμένων κατηγοριών τους.

Οι συνεργασίες είναι επίσης το κλειδί για την προσέγγιση ενός ανδρικού κοινού. Η βρετανική επωνυμία Jo Malone συνεργάστηκε πρόσφατα με τον ράφτη Huntsman της Savile Row για να δημιουργήσει μια μοναδική συλλογή αρωμάτων «προσαρμοσμένη στον σύγχρονο άνδρα», βοηθώντας τη μάρκα να τοποθετηθεί περαιτέρω στην ανδρική αγορά. Καθώς στρέφεται για να απευθυνθεί στους άνδρες καταναλωτές, η Jo Malone αποκάλυψε ότι είναι ο Mr Malone Edit και, αυτόν τον μήνα, κυκλοφόρησε ένα νέο podcast με το GQ που δίνει έμφαση στην ψυχική υγεία των ανδρών.

Total
4
Shares
Share 4
Share 0
TAGS
  • ανδρική ομορφιά
  • καλλυντικά για άνδρες
  • περιποίηση δέρματος ανδρών
  • προϊόντα περιποίησης για άνδρες
Προηγούμενο άρθρο
  • ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Νέα έρευνα: Αυτά είναι τα πρώτα σημάδια της άνοιας στον εγκέφαλο

  • Press Room
  • 19 Ιανουαρίου, 2022
Δείτε το άρθρο
Επόμενο άρθρο
  • ΥΓΕΙΑ

Η χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου μπορεί να συνδέεται με υψηλότερες πιθανότητες στυτικής δυσλειτουργίας ανεξάρτητα από το ιστορικό καπνίσματος

  • Press Room
  • 19 Ιανουαρίου, 2022
Δείτε το άρθρο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Αναδιαμόρφωση προσώπου: Είναι εφικτή;

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Αδυνάτισμα και φροντίδα σώματος; Δείτε τη νέα anti-promising καμπάνια από την ELANCYL  

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Αυξητική στήθους: Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Υαλoυρονικό οξύ: Πώς μπορεί να συμβάλλει στη νίκη ενάντια στα σημάδια του χρόνου

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Τι φταίει για τις σκασμένες φτέρνες και τι μπορείτε να κάνετε

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Αποτελεσματικές θεραπείες προσώπου πριν το καλοκαίρι για ενυδατωμένο λαμπερό και νεανικό δέρμα

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

Αποτελεσματικές θεραπείες για ενυδατωμένο και λαμπερό δέρμα

Δείτε το άρθρο
  • BEAUTY

14 τρόποι για να αποτρέψετε να εμφανιστούν σπυράκια στο πρόσωπο

Επιλεγμένα Άρθρα
  • 1
    Ταξίδι στη θάλασσα από 10 εικαστικούς στη γκαλερί Καψιώτη έως 30.6.2022
    • 24 Μαΐου, 2022
  • 2
    Δημιουργήθηκαν οι πρώτες γενετικά τροποποιημένες ντομάτες που παράγουν έξτρα βιταμίνη D
    • 24 Μαΐου, 2022
  • 3
    Ηλ. Μόσιαλος για ευλογιά πιθήκων: Να μη στιγματίζουμε τους ασθενείς, δεν είναι σεξουαλικά μεταδιδόμενη νόσος
    • 24 Μαΐου, 2022
  • 4
    Σε κατάσταση συναγερμού η Ευρώπη για την ευλογιά των πιθήκων, ο ΕΜΑ αναζητά εμβόλια και θεραπείες
    • 24 Μαΐου, 2022
  • 5
    Σκλήρυνση κατά πλάκας: Θεραπείες και οι στόχοι τους
    • 24 Μαΐου, 2022

Το portal για την υγεία και την ευεξία
Οι εξελίξεις στην πολιτική υγείας, στις υπηρεσίες υγείας και την αγορά φαρμάκου

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Facebook
healthmag.gr
  • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
© 2022 - Powered by WebDots

Input your search keywords and press Enter.