Χυμός από σπανάκι: 4+1 οφέλη για την υγεία!

Το σπανάκι αποτελεί ένα λαχανικό που μπορούμε να εντάξουμε στην διατροφή μας με πολλούς τρόπους. Μπορεί να καταναλωθεί ωμό, βραστό, στον ατμό ή σε μορφή χυμού. Ο χυμός σπανακιού, όπως και χυμοί άλλων φρούτων και λαχανικών, αποτελεί μία καθημερινή συνήθεια πολλών ανθρώπων, λόγω των θρεπτικών συστατικών του, τα οποία ενδέχεται με το μαγείρεμα να χαθούν.  Καταναλώνοντας συχνά χυμό από σπανάκι, προσφέρετε στον οργανισμό σας ένα πλούσιο κοκτέιλ πρωτεϊνών, βιταμινών και θρεπτικών συστατικών.

Μερικά από τα βασικότερα οφέλη του είναι:

  • Έλεγχος συμπτωμάτων που σχετίζονται με τον διαβήτη

Το σπανάκι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, ένα από τα οποία βοηθά σημαντικά στην αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης. Τα άτομα που πάσχουν από διαβήτη μπορούν να επωφεληθούν ιδιαιτέρως από τον χυμό σπανακιού, γιατί μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης περιφερικής νεφροπάθειας και τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

  • Καθαρό δέρμα και λαμπερά μαλλιά

Λόγω της υψηλής συγκέντρωσης αντιοξειδωτικών που διαθέτει, ο χυμός σπανακιού συμβάλλει στην ανανέωση των κυττάρων και διατηρεί το δέρμα ενυδατωμένο. Επίσης, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες (Α, Β και C) που βοηθούν στην βελτίωση της ποιότητας της τρίχας και στην ανάπτυξη των μαλλιών.

  • Αντικαρκινική δράση

Ο χυμός σπανακιού περιέχει χλωροφύλλη, η οποία δρα σαν εμπόδιο ενάντια στις αμίνες, ουσίες που μπορούν να προκαλέσουν ανωμαλίες στα κύτταρα, και να οδηγήσουν στην ανάπτυξη καρκίνου.

  • Ενέργεια

Από τη στιγμή, που ο χυμός σπανακιού έχει υψηλή συγκέντρωση σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά βοηθάει τον οργανισμό να ανακάμψει μετά από άσκηση ή οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα που προκαλεί κόπωση.

Αν φαίνεται δύσκολο να εντάξει κανείς στην διατροφή του τον χυμό σπανακιού, μπορεί να ξεκινήσει από πιο απλά φρούτα και λαχανικά και σταδιακά να κάνει τον χυμό αυτό μέρος της καθημερινότητας και της ρουτίνας του.

Πηγή: Medical daily

Δείτε επίσης

Οδηγίες για γυμναστική στο σπίτι από έναν μαραθωνοδρόμο, όσο μένουμε σπίτι

Φαρυγγίτιδα: Τι είναι και πώς μπορούμε να ανακουφιστούμε αποτελεσματικά από τα συμπτώματά της;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ