Εφιάλτες: γιατί τους βλέπουμε και πώς μπορούμε να απαλλαγούμε

Ο καλός ύπνος είναι πολύτιμος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Η επιστήμη προσπαθεί να εξηγήσει πολλά που σχετίζονται με την ποιότητά του και ένα από αυτά είναι και τα όνειρα. Αρκετοί προσφεύγουν στους ονειροκρίτες προκειμένου να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται σε σχέση με τα όνειρά τους ενώ άλλοι απευθύνονται στους ειδικούς της ψυχικής υγείας. Οι εφιάλτες ή τα όνειρα που μας κάνουν να ξυπνάμε μέσα στη νύχτα κάθιδροι είναι ένα πρόβλημα που χαλάει την ποιότητα του ύπνου αρκετών ανθρώπων. Γιατί βλέπουμε εφιάλτες και πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτούς;
 
-Όταν το άγχος μας υπερνικά 
 
Το άγχος δεν είναι κάτι που εύκολα μπορούμε να βγάλουμε από τη ζωή μας και οπωσδήποτε επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου. Αιτίες που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό άγχος με αποτέλεσμα να καταβάλει τη ζωή του ατόμου, είναι:
 
-Οικονομικά προβλήματα
-Ανεργία
-Οικογενειακά προβλήματα όπως το διαζύγιο, οι προστριβές ή ακόμη και η εφηβεία των παιδιών.
-Επαγγελματικά προβλήματα ή περισσότερες ευθύνες στη δουλειά εξαιτίας αλλαγής ρόλου.
-Η αρρώστια ενός αγαπημένου προσώπου.
-Απώλεια αγαπημένου προσώπου.
-Μια μετακόμιση και άλλες καταστάσεις που απαιτούν ενέργεια και χρόνο από εμάς και γι’ αυτό μας τρομάζουν.
 
-Συμβουλές για ύπνο χωρίς εφιάλτες
 
Το άγχος κάνει κακό στην υγεία και γι’ αυτό πρέπει κανείς να βρίσκει τον τρόπο για να τον αποβάλει που λειτουργεί καλύτερα για εκείνον. Οι ειδικοί της ψυχικής υγείας μπορούν να δώσουν τις σωστές κατευθύνσεις ώστε να απαλλαγεί κανείς από το άγχος. Κάποια εύκολα tips για λιγότερους εφιάλτες περιλαμβάνουν τον διαλογισμό, τις θετικές σκέψεις πριν τον ύπνο, μια κωμωδία στην τηλεόραση, ευχάριστη μουσική ή ένα αισιόδοξο ανάγνωσμα. Το ελαφρύ φαγητό και ένα χαλαρωτικό μπάνιο μπορούν επίσης να βοηθήσουν. Το ζητούμενο όμως είναι να μην φοβάται κανείς να πάει για ύπνο, στην πιθανότητα να δει έναν ακόμη εφιάλτη. Το υπνοδωμάτιο πρέπει να αποτυπωθεί στο μυαλό ως χώρος ξεκούρασης, χαλάρωσης και ευχάριστων ιδιωτικών στιγμών. 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ