Ενίσχυση της διάθεσης με 4 μόνο τροφές (εικόνες)!

Οι τροφές που καταναλώνετε δεν επιδρούν μόνο στο σωματικό σας βάρος, αλλά επηρεάζουν σημαντικά την ψυχική υγεία και ισορροπία

Οι περισσότεροι το τελευταίο διάστημα, λόγω των συνθηκών που επικρατούν, βιώνουν έντονο άγχος και δυσφορία. Προτού τρέξετε όμως στο φαρμακείο για ανακούφιση, δοκιμάστε να βάλετε στην διατροφή σας μερικε΄ς τροφές, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην ρύθμιση της διάθεσής σας.

Ενίσχυση της διάθεσης με υγιεινές τροφές

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι τροφές που καταναλώνετε, όπως επίσης και η ποσότητα αυτών, δεν επηρεάζει μόνο το βάρος σας, αλλά και άλλες πτυχές της υγείας σας. Η διατροφή έχει άμεση σχέση με την ψυχική υγεία, η οποία περιλαμβάνει τη διάθεση και τη συμπεριφορά σας. Πολλά από τα τρόφιμα μπορούν επίσης να επιδεινώσου καταστάσεις, όπως το άγχος και η κατάθλιψη, ενώ μερικά αποδεικνύονται ευεργετικά στην μείωση αυτών.

Οι τροφές που προτείνουν οι ειδικοί για βελτίωση της διάθεσης είναι οι εξής:

Αμύγδαλα – Μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά αυτός ο ξηρός καρπός είναι θαυματουργός, καθώς περιέχει μια πραγματικά καλή ποσότητα βιταμίνης Β2, που βοηθά στη μείωση των ορμονών του στρες.

Κακάο – Το κακάο πρέπει να έχει σημαντική θέση στην καθημερινή σας διατροφή. Σύμφωνα με μελέτες, περιέχει ουσίες που μειώνουν τα επίπεδα των ορμονών του στρες και βελτιώνουν την διάθεση. Επίσης το κακάο δρα θετικά και στην απώλεια βάρους!

Λιπαρά ψάρια – Τα λιπαρά ψάρια (όπως σκουμπρί, σολομός και τόνος) έχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία διεγείρουν τα επίπεδα σεροτονίνης και συμβάλλουν στην βελτίωση της διάθεσης.

Τσάι – Το τσάι έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Βασικό του πλεονέκτημα αποτελεί η δράση του στην ψυχική υγεία, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς βελτιώνει την διάθεση και συμβάλλει στην απαλλαγή από το στρες.

Πηγή: Medical Daily

Διαβάστε επίσης

Νέα έρευνα: Τα γαλακτοκομικά ασπίδα για την υπέρταση και τον διαβήτη

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ