Φρούτα: Ο καλύτερος σύμμαχος στην απώλεια των περιττών κιλών

Τα φρούτα είναι νόστιμα και θρεπτικά, καθώς παρέχουν βασικές βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Εάν προσπαθείτε να «βγάλετε» από πάνω σας κάποια περιττά κιλά και αναρωτιέστε εάν παχαίνουν, έχουμε να σας πούμε ότι μπορείτε να τρώτε όλα τα είδη, χωρίς όμως υπερβολές.

Ορισμένα όμως φρούτα μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού σας και εν συνεχεία στην απώλεια βάρους.

Δείτε μερικά φρούτα που μπορούν να γίνουν σύμμαχοί σας στο χάσιμο των περιττών κιλών:

Τα Μήλα: Το ουρσολικό οξύ που περιέχει η φλούδα του μήλου ενισχύει τους μυϊκούς ιστούς και αυξάνει τη συσσώρευση του καφέ λίπους, το «καλό» δηλαδή λίπος που υπάρχει στο σώμα, με αποτέλεσμα την καύση περισσότερων θερμίδων.

Τα Πορτοκάλια: Προσθέστε αυτό θρεπτικό και χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες φρούτο στη διατροφή σας. Τα πορτοκάλια έχουν μόνο 47 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Το πορτοκάλι θεωρείται φρούτο αρνητικών θερμίδων που σημαίνει ότι περιέχει λιγότερες θερμίδες από ό, τι απαιτεί το σώμα σας για να το κάψει. Με απλά λόγια, καίτε περισσότερο από ό, τι τρώτε.

Το αχλάδι: Τα φλαβονοειδή και οι κατεχίνες που περιέχει έχουν αντιοξειδωτική δράση, κρατώντας μακριά τα περιττά κιλά.

Οι Φράουλες: Αυτά τα υπέροχα φρούτα είναι γνωστό πως βοηθούν στην παραγωγή ορμονών καύσης λίπους όπως η αδιπονεκτίνη και η λεπτίνη που οδηγούν σε υψηλότερο μεταβολισμό.

Τα Μύρτιλλα: Ρυθμίζουν τη λειτουργία των κυττάρων που διασπούν το λίπος, με αποτέλεσμα τη μειωμένη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Από το newsroom του Healthmag.gr 

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ