Στις πρόσφατες διαμαρτυρίες του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, για νέες δυσλειτουργίες του συστήματος συνταγράφησης, καθώς διακόπηκε η δυνατότητα εκτύπωσης των συνταγών για να τις παραλάβουν οι ασθενείς και για διακοπή λειτουργίας του 5ψήφιου νούμερου για το κλείσιμο ραντεβού στους προσωπικούς γιατρούς, απάντησε η ΗΔΙΚΑ, λέγοντας τα εξής:
“Με αφορμή δημοσιεύματα στον τύπο, η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. ενημερώνει ότι δεν διαθέτει 5ψήφιο νούμερο για το κλείσιμο ραντεβού σε προσωπικό γιατρό.
Σχετικά με την παροδική διακοπή δυνατότητας εκτύπωσης συνταγών, η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., ενημερώνει ότι, η εν λόγω διακοπή διήρκεσε 2 ώρες και οφειλόταν σε δικτυακό πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται η επιλογή άυλης συνταγογράφησης για την οποία δεν απαιτείται εκτύπωση χαρτιού και χρησιμοποιείται ήδη, από 5,7 εκατ. πολίτες.
Να σημειωθεί, ότι το 2024 το 60% των συνταγών που εκτελέστηκαν ήταν άυλες”.
Να θυμίσουμε πως στις 4-02 ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών είχε κάνει την εξής ανακοίνωση:
O ΙΣΑ έγινε αποδέκτης τις τελευταίες ώρες πολλών διαμαρτυριών από τα μέλη του για νέες δυσλειτουργίες του συστήματος συνταγράφησης, καθώς διακόπηκε η δυνατότητα εκτύπωσης των συνταγών για να τις παραλάβουν οι ασθενείς.
Παράλληλα, από χθες δεν λειτουργεί το 5ψήφιο νούμερο της ΗΔΙΚΑ, για το κλείσιμο ραντεβού στους προσωπικούς γιατρούς.
Οι δυσλειτουργίες αυτές συνεπάγονται μεγάλη ταλαιπωρία για τον ασθενή ενώ δυσχεραίνουν το έργο του γιατρού.
Ο ΙΣΑ καλεί την ΗΔΙΚΑ να αποκαταστήσει άμεσα τα προβλήματα και να μεριμνήσει για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
«Είμαστε δίπλα στους συναδέλφους που δίνουν τον καθημερινό τους αγώνα για τον ασθενή και πρέπει να μπορούν να ασκούν απρόσκοπτοι το έργο τους», τόνισε ο Πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης