Με ποιους φυσικούς τρόπους μπορείτε να απαλλαγείτε από το ροχαλητό;

Το ροχαλητό αποτελεί μία ενοχλητική κατάσταση, την οποία όλοι θα ήθελαν να βγάλουν από την ζωή τους. Το ροχαλητό ως σύμπτωμα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες ή αίτια, τα οποία διακρίνονται σε ανατομικά και σε προδιαθεσικούς παράγονες ή συνήθειες, που ευνοούν την εμφάνιση του του.

Υπάρχουν ορισμένα φυσικά μέσα, που μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στον περιορισμό του ροχαλητού: 

  1. Μέντα

Μία από τις αιτίες του ροχαλητού είναι η φλεγμονή των εσωτερικών μεμβρανών στα ρουθούνια. Η μέντα διαθέτει σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και έτσι μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της φλεγμονής. Η χρήση της ενδείκνυται κυρίως για την αντιμετώπιση του ροχαλητού, που οφείλεται σε παροδικά αίτια, όπως οι αλλεργίες ή το κρυολόγημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ρίξετε μερικές σταγόνες ελαίου μέντας στα χέρια σας και να τρίψετε απαλά τις δύο πλευρές της μύτης σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε εισπνοές για μερικά λεπτά, προσθέτοντας σε ζεστό νερο μερικές σταγόνες του ελαίου.

2. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση του ροχαλητού. Η φυσική αυτή θεραπεία λειτουργεί στην περίπτωση που το ροχαλητό οφείλεται στη συσσώρευση ιστών στο πίσω μέρος του λαιμού. Μπορείτε να πιείτε λίγο ελαιόλαδο, διατηρώντας έτσι την απαραίτητη υγρασία και λίπανση μεταξύ των ιστών, ώστε να ευνοείται η ομαλότερη κίνηση του αέρα και ο περιορισμός του ροχαλητού.

3. Τζίντζερ

Το τζίντζερ αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές θεραπείες κατά του ροχαλητού, ενώ παράλληλα διαθέτει αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριακές ιδιότητες. Μία ακόμη σημαντική του λειτουργία, είναι πως αυξάνει την έκκριση σάλιου, η οποία είναι σημαντική για την ανακούφιση του λαιμού και τον περιορισμό του ροχαλητού. Για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα μπορείτε να προσθέσετε λίγο μέλι στο τζίντζερ.

4. Κουρκουμάς

Ο κουρκουμάς διαθέτει κουρκούμη, μία ένωση με ισχυρές αντισηπτικές ιδιότητες, που μπορεί να μειώσει την φλεγμονή και να περιορίσει το ροχαλητό. Μπορείτε να προσθέσετε λίγο κουρκουμά σε γάλα, το οποίο θα καταναλώσετε 30 λεπτά πριν κοιμηθείτε.

Πηγή: Lifehack

Διαβάστε ακόμη 

Τι είναι η πυελονεφρίτιδα – Συμπτώματα και τρόποι αντιμετώπισής της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ