«Μένουμε Σπίτι» και εξαφανίζουμε τα «ψωμάκια» με απλούς τρόπους

Σύμφωνα με τους ερευνητές, όσο περισσότερο κάθεστε, τόσο περισσότερα προλιπώδη κύτταρα συσσωρεύονται στους γλουτούς .

Έχει διαπιστωθεί μάλιστα ότι όσοι κάνουν καθιστική ζωή, ο ρυθμός ανάπτυξης και συσσώρευσης αυτών των κυττάρων είναι διπλάσιος σε σχέση με όσους είναι σωματικά δραστήριοι.

Για να αντιμετωπίσετε λοιπόν το πρόβλημα μπορείτε χωρίς να βγείτε από το σπίτι να κάνετε τα εξής:

  • Περιορίστε τη ζάχαρη: Η κατανάλωσή της οδηγεί σε παραγωγή ινσουλίνης και άρα σε αύξηση της ικανότητας του σώματος να αποθηκεύει λίπος.
  • Πίνετε πολύ νερό: Όσοι κάνουν δουλειά γραφείου συχνά ξεχνούν να πιούν αρκετά υγρά και αφυδατώνονται, γεγονός που επιτείνει το πρόβλημα. Επιπλέον, η αφυδάτωση αυξάνει την επιθυμία για γλυκά.
  • Προσθέστε τα ψάρια στη διατροφή σας: Η ελαστικότητα του δέρματος των γλουτών μπορεί να αυξηθεί με δύο μερίδες λιπαρών ψαριών την εβδομάδα (σαρδέλες, σκουμπρί, σολομός, τόνος).
  • Μασάζ με μπαλάκι: Το αθλητικό μασάζ χαλαρώνει και ενεργοποιεί τους μυς των γοφών. Κυλήστε μία μπάλα του τένις στο πρόσθιο τμήμα των γοφών, ειδικά εκεί που είναι σφιγμένοι. Εάν αισθανθείτε ενόχληση, πιέστε στο σημείο απαλά τη μπάλα, μέχρι να υποχωρήσει. Το μασάζ μπορείτε να το κάνετε 5 έως 10 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
  • Μασάζ με βούρτσα: Πριν το ντους κάνετε εντριβή για 2 λεπτά στα επίμαχα σημεία με μια βούρτσα.
  • Συχνά διαλείμματα: Είναι σημαντικό να σηκώνεστε από την καρέκλα του γραφείου κάθε μισή ώρα και να περπατάτε για 2-5 λεπτά.
  • Σκάλα: Ανεβαίνετε τη σκάλα με τα πόδια, αλλά δρασκελίζοντας δυο–δυο τα σκαλιά. Αυτή η κίνηση είναι η πιο αποτελεσματική για τα ψωμάκια.
  • Άσκηση στην καρέκλα: Ενώ κάθεστε στην καρέκλα, μην ξεχνάτε να σφίγγετε τους γλουτούς με αργό ρυθμό για 10 φορές. Επαναλάβετε με τον ίδιο ρυθμό αλλά «κρατώντας» κάθε σύσφιξη δύο δευτερόλεπτα, και μετά ακόμα δέκα φορές με πολύ γρήγορο ρυθμό. Η απότομη εναλλαγή από το αργό στο γρήγορο, κινητοποιεί όλους τους μυς της περιοχής.

Από το newsroom του Healthmag.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ