Μπέικον γαλοπούλας: είναι όντως πιο υγιεινό; 

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στο πλαίσιο μιας πιο υγιεινής διατροφής αντικαθιστούν το μπέικον από χοιρινό με μπέικον γαλοπούλας. Το γεγονός ότι η γαλοπούλα χαρακτηρίζεται πιο υγιεινή σε σχέση με το χοιρινό, δίνει την εντύπωση ότι το ίδιο ισχύει και για το μπέικον; Ισχύει, ωστόσο, κάτι τέτοιο; 
 
Το μπέικον από χοιρινό δημιουργείται από την κοιλιά του ζώου όπου είναι εξαιρετικά πλούσια σε λίπος. Προκειμένου να αποκτήσει την ενδιαφέρουσα γεύση που όλοι ξέρουμε, δέχεται επεξεργασία με καρυκεύματα, κορεσμένα λίπη και νάτριο. Ωστόσο, παρότι το κρέας της γαλοπούλας είναι αναμφίβολα πιο στεγνό από το χοιρινό, δέχεται και εκείνο παρόμοια επεξεργασία προκειμένου να γίνει μπέικον. Κάπως έτσι, μπορεί σαν κρέας να είναι πιο υγιεινό, ως επεξεργασμένη τροφή όμως είναι ελάχιστα πιο υγιεινή από το χοιρινό μπέικον. Όπως μάλιστα αναφέρουν οι ειδικοί της διατροφής, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος καθώς θεωρείται πιο υγιεινό αλλαντικό, να καταναλώνεται σε μεγαλύτερες ποσότητες και συχνότητα. Κάτι τέτοιο αποτελεί πραγματικό κίνδυνο για την υγεία. 
 
Οπωσδήποτε αν πρέπει κανείς να καταναλώσει μπέικον -για παράδειγμα μια στο τόσο για χάρη μιας συνταγής που δεν γίνεται χωρίς αυτό- καλό είναι να επιλέξει μπέικον γαλοπούλας. Κάποια tips για πιο αποδεκτή κατανάλωσή του, είναι τα ακόλουθα:
 
-Προσπάθησε να επιλέξεις εκείνο το μπέικον γαλοπούλας, η ετικέτα του οποίου αναγράφει τη μικρότερη ποσότητα νατρίου. 
-Κατά το μαγείρεμα μιας συνταγής που περιλαμβάνει μπέικον, φρόντισε να μην προσθέσεις αλάτι, αφού το μπέικον έχει έτσι κι αλλιώς περισσότερο από όσο χρειάζεσαι… 
-Μην προσθέσεις λάδι ή βούτυρο κατά το μαγείρεμά του αφού τα κορεσμένα λίπη του είναι ήδη πολλά και δεν χρειάζεται να επιβαρύνεις κι άλλο τον οργανισμό σου. 
-Μετά το τσιγάρισμά του άφησέ το πάνω σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας προκειμένου να στραγγίξει από τα λίπη που βγήκαν κατά το τσιγάρισμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ