Πέντε τρόποι για να παραμείνουμε αισιόδοξοι κατά την διάρκεια της πανδημίας (Βίντεο)

Η πανδημία του κοροναϊού έχει επηρεάσει σημαντικά την ψυχική υγεία των ανθρώπων. Το στρες και το άγχος αυξάνονται, πολλοί καλούνται να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά συμπτώματα της κατάθλιψης, ενώ άνρθωποι που αντιμετωπίζουν ήδη προβλήματα, παρατηρούν επιδείνωση.

Παρότι υπάρχει τεράστια πληθώρα πληροφοριών από παγκόσμιους επίσημους φορείς, σχετικά με το πώς να προφυλαχθεί κανείς σωστά από την μετάδοση του φονικού ιού, η ψυχολογία των ατόμων που καλούνται ξαφνικά να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα έχει διαταραχθεί και είναι πολλοί εκείνοι που δεν ξέρουν πώς να διαχειριστούν την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση.

Η Καθηγήτρια του Yale Dr. Laurie Santos δίνει ορισμένες συμβουλές για την αντιμετώπιση των επιδράσεων της πανδημίας στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Συμβουλές για πιο αισιόδοξη στάση:

  1. Κοινωνικοποιηθείτε: Η αποστασιοποίηση καλό είναι να αφορά μόνο την φυσική παρουσία. Μην χάσετε επαφή με τους ανθρώπους σας. Σύμφωνα με έρευνες, η διατήρηση των κοινωνικών επαφών σε συνθήκες σαν αυτές που διανύουμε, συμβάλλει στην αισιόδοξη και θετική στάση, καθώς δημιουργείται ένα συλλογικό αίσθημα αλληλεγγύης.
  2. Βοηθήστε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη: Σύμφωνα με έρευνα, όταν βοηθούμε άλλους να ανταπεξέλθουν σε μία δύσκολη κατάσταση, αισθάνομαστε πιο πλήρεις και χρήσιμοι.
  3. Διαλογισμός: Βοηθήστε το μυαλό σας να παραμείνει συγκεντρωμένο, κάνοντας διαλογισμό. Μελέτες έχουν δείξει πως άτομα που διαλογίζονται τακτικά, είναι πιο χαρούμενα και αντιμετωπίζουν ευκολότερα δύσκολες καταστ΄άσεις.

Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για καλύτερη ψυχολογία στο βίντεο: 

Πηγή: World Economic Forum

Δείτε επίσης 

Τι γίνεται με τα χρόνια νοσήματα και τις έκτακτες ανάγκες υγείας στις μέρες της πανδημίας;

Κοροναϊός: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν διπλάσιο συναισθηματικό αντίκτυπο από την πανδημία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ