Ποιες αλλαγές στην καθημερινότητά μας μπορούν να βοηθούν στην βελτίωση της υγείας των πνευμόνων

Η εξέλιξη της υγείας ενός ατόμου που μολύνεται από κοροναϊό, εξαρτάται και από την ικανότητα του αναπνευστικού του συστήματος να αντιμετωπίσει την ασθένεια.

Είναι σημαντικό όχι μόνο για την  αντιμετώπιση της COVD-19 αλλά και γενικότερα για την αντιμετώπιση και άλλων ασθενειών που σχετίζονται με τους πνεύμονές μας να φροντίζουμε για την διατήρησή της «καλής τους υγείας».

Δείτε κάποιες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη ζωής σας για να βελτιώσετε την υγεία των πνευμόνων σας:

Προσπαθήστε να κόψετε το κάπνισμα: Το κάπνισμα είναι πολύ επιβλαβές για τους πνεύμονες, καθώς ερεθίζει τους αεραγωγούς και οδηγεί σε μόνιμες βλάβες. Σε πολλές περιπτώσεις, οδηγεί επίσης σε καρκίνο. Είναι λοιπόν απαραίτητο να το κόψετε αν θέλετε να διατηρήσετε το αναπνευστικό σας σύστημα υγιές.

Ασκηθείτε: Είναι γνωστό ότι η άσκηση βελτιώνει τη σωματική και ψυχική υγεία, αλλά και την αναπνευστική ικανότητα. Οι αερόβιες ασκήσεις, η γιόγκα και οι εκτάσεις είναι απλές μορφές άσκησης που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη λειτουργία των πνευμόνων.

Βάλτε τη βιταμίνη C στη διατροφή σας: Φροντίστε να μη λείπει από τη διατροφή σας η βιταμίνη C, η οποία είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να ενισχύσει τους πνεύμονές σας και να τους παράσχει προστασία από τις βλάβες που μπορεί να τους προκαλέσει η ρύπανση.

Ευτυχώς, η βιταμίνη C υπάρχει σε μεγάλες ποσότητες σε ποικιλία τροφών, από τις πιπεριές ως τα πορτοκάλια.  Άλλες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, είναι το μπρόκολο, τα κάσιους, οι φράουλες και τα ακτινίδια. Καιρός να εμπλουτίσεις τη δίαιτά σου.

Περιορίστε την παραγωγή βλέννας: Η παραγωγή βλέννας είναι μια φυσιολογική διαδικασία. Όταν παράγεται όμως παραπάνω από την αναγκαία ποσότητα, μπορεί να ερεθίσει τις ρινικές οδούς και να δημιουργήσει συνθήκες για την αναπαραγωγή βακτηρίων. Ένα ζεστό ντους ή η χρήση ρινικού διαλύματος με αλάτι μπορεί να προκαλέσει αποσυμφόρηση και απομάκρυνση της βλέννας. Το ίδιο ισχύει και για τα πικάντικα τρόφιμα.

Από το newsroom του Healthmag.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ