Πώς να χάσετε το λίπος στο πρόσωπο με 8 απλούς τρόπους

Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι μια πρόκληση από μόνη της, πόσο μάλλον η απώλεια βάρους από μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματός σας. Ιδιαίτερα, το επιπλέον λίπος στο πρόσωπο μπορεί να είναι ένα δύσκολο ζήτημα, που πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Δείτε 8 αποτελεσματικές μέθοδοι για να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος στο πρόσωπό σας:

1. Κάντε ασκήσεις προσώπου

Οι ασκήσεις προσώπου μπορούν να τονώσουν τους μύες του προσώπου και έτσι να το κάνουν να φαίνεται πιο λεπτό. Αν και τα στοιχεία που το υποστηρίζουν είναι περιορισμένα, μία μελέτη διαπίστωσε ότι η εκτέλεση ασκήσεων μυών του προσώπου βελτίωσε τον όγκο των μυών και την αναζωογόνηση του προσώπου.

2. Προσθέστε αερόβια άσκηση στην ρουτίνα σας

Συχνά, το επιπλέον λίπος στο πρόσωπο είναι το αποτέλεσμα του υπερβολικού σωματικού λίπους. Η απώλεια βάρους μπορεί να αυξήσει την απώλεια λίπους και να το μειώσει το σώμα και το πρόσωπό σας. Η αερόβια άσκηση, είναι οποιοσδήποτε τύπος σωματικής δραστηριότητας που αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό. Θεωρείται ευρέως μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για την απώλεια βάρους.

Πολλαπλές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της καύσης λίπους. Επιπλέον, μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες με παχυσαρκία παρουσίασαν μεγαλύτερη απώλεια λίπους, όταν επιδόθηκαν σε άσκηση με περισσότερη αερόβια.

Προσπαθήστε να κάνετε 150-300 λεπτά μέτριας έως έντονης άσκησης κάθε εβδομάδα, η οποία μεταφράζεται σε περίπου 20-40 λεπτά αερόβια ανά ημέρα. Μερικά κοινά παραδείγματα αερόβιας άσκησης περιλαμβάνουν τρέξιμο, χορό, περπάτημα, ποδηλασία και κολύμπι.

3. Πιείτε περισσότερο νερό

Το νερό είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σας και μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν θέλετε να χάσετε λίπος στο πρόσωπο.

Μελέτες δείχνουν ότι το νερό μπορεί να αυξήσει την απώλεια βάρους. Στην πραγματικότητα, μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι το νερό πριν από το γεύμα μείωσε σημαντικά τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώθηκαν κατά τη διάρκεια του γεύματος. Άλλες έρευνες δείχνουν ότι το νερό μπορεί προσωρινά να αυξήσει το μεταβολισμό σας. Η αύξηση του αριθμού των θερμίδων που καίτε κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους.

4. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ

Ενώ απολαμβάνετε περιστασιακά ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο είναι ωραίο, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να είναι ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές στη συσσώρευση λίπους προσώπου και στο φούσκωμα.

Το αλκοόλ έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες αλλά χαμηλή σε θρεπτικά συστατικά και μπορεί να σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο αύξησης βάρους.

Η διατήρηση της κατανάλωσης αλκοόλ υπό έλεγχο είναι ο καλύτερος τρόπος για τον έλεγχο της φουσκώματος, που προκαλείται από το αλκοόλ και της αύξησης βάρους.

Σύμφωνα με τις τρέχουσες Διατροφικές Οδηγίες των ΗΠΑ για τους Αμερικανούς, η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ ορίζεται ως έως δύο ποτά την ημέρα για τους άνδρες και έως ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες. 

5. Μειώστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες όπως τα μπισκότα, τα κράκερ και τα ζυμαρικά είναι συνηθισμένοι ένοχοι αύξησης βάρους και αυξημένης αποθήκευσης λίπους.

Μία μελέτη σε 277 γυναίκες έδειξε ότι η υψηλότερη πρόσληψη επεξεργασμένων υδατανθράκων συσχετίστηκε με υψηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας και μεγαλύτερη ποσότητα λίπους στην κοιλιά.

6. Αλλάξτε το πρόγραμμα ύπνου σας

Η παρακολούθηση του ύπνου είναι μια σημαντική συνολική στρατηγική απώλειας βάρους. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος στο πρόσωπο.

Η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει αύξηση των επιπέδων κορτιζόλης, μιας ορμόνης του στρες που συνοδεύεται από έναν μακρύ κατάλογο πιθανών παρενεργειών, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης βάρους. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης μπορούν να αυξήσουν την όρεξη και να μεταβάλουν το μεταβολισμό, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποθήκευσης λίπους.

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η καλύτερη ποιότητα ύπνου συσχετίστηκε με την επιτυχή απώλειας βάρους.

Ιδανικά, στοχεύστε τουλάχιστον 8 ώρες ύπνου, για να βοηθήσετε τον έλεγχο του βάρους και την απώλεια λίπους στο πρόσωπο.

7. Παρακολουθήστε την πρόσληψη νατρίου

Ένα χαρακτηριστικό της υπερβολικής πρόσληψης νατρίου είναι το φούσκωμα και μπορεί να συμβάλει στο πρήξιμο του προσώπου.

Αυτό συμβαίνει επειδή το νάτριο αναγκάζει το σώμα σας να συγκρατεί επιπλέον νερό, με αποτέλεσμα την κατακράτηση υγρών. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η υψηλότερη πρόσληψη νατρίου μπορεί να αυξήσει την κατακράτηση υγρών, ειδικά σε άτομα που είναι πιο ευαίσθητα στις επιδράσεις του αλατιού.

8. Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Μία από τις πιο δημοφιλείς συμβουλές για το αδυνάτισμα του προσώπου και την απώλεια λίπους στα μάγουλα είναι να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών.

Σύμφωνα με μια μελέτη σε 345 υπέρβαρα άτομα ή με παχυσαρκία, η υψηλότερη πρόσληψη ινών συσχετίστηκε με αυξημένη απώλεια βάρους και σε διατήρηση δίαιτας χαμηλών θερμίδων.

Οι φυτικές ίνες απαντώνται φυσικά σε μια ποικιλία τροφών, συμπεριλαμβανομένων φρούτων, λαχανικών, ξηρών καρπών, σπόρων, ολικής αλέσεως και οσπρίων.

Πηγή: Healthline

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ