Ο ιατρικός κόσμος καθόλου ευχαριστημένος δεν φαίνεται να είναι από το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης που έκανε πρεμιέρα σήμερα και έχει παρουσιάσει πολλά προβλήματα, ενώ όπως αναφέρει σην ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, πέραν των δυσλειτουργιών, το νέο σύστημα απαίτει περισσότερα βήματα από το παλιό, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερο χρόνος για την εξυπηρέτηση των ασθενών.
Δείτε την ανακοίνωση
Δυστυχώς οι φόβοι του ιατρικού κόσμου της χώρας σχετικά με την νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης επαληθεύτηκαν. Το νέο σύστημα το οποίο τέθηκε σε λειτουργία με απόφαση του Υπουργείου Υγείας παρά τις πολλαπλές αντιθέσεις που εκφράστηκαν από τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και επαγγελματικές ενώσεις ιατρών ανά τη χώρα, εμφανίζει προβλήματα δυσλειτουργίας από σήμερα πρωί, πρώτη μέρα της κατ’ ουσίαν λειτουργίας του.
Ευχόμαστε για το καλό των Ελλήνων ασφαλισμένων που ταλαιπωρούνται από το πρωί, αλλά και των συναδέλφων που προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, να κατανοήσει το Υπουργείο Υγείας το λάθος επαναφέροντας σε λειτουργία την παλιά πλατφόρμα συνταγογράφησης μέχρι ωσότου η νέα πλατφόρμα επικαιροποιηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να καλύπτει τις ανάγκες συνταγογράφησης του ιατρικού κόσμου.
Να σημειώσουμε εδώ ότι η νέα πλατφόρμα απαιτεί από τον ιατρό διαχειριστικά πολλαπλά βήματα προκειμένου να επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα σε πολλαπλάσιο χρόνο.
Ζητούμε συγγνώμη από τους ασθενείς μας για την ταλαιπωρία που υφίστανται χωρίς γι’ αυτή να ευθύνονται οι θεράποντες ιατροί.
Να σημειωθεί πως η ΗΔΙΚΑ έχει στείλει ενημέρωση στους Ιατρικούς Συλλόγους πως σε περίπτωση αντιμετώπισης προβλημάτων κατά την είσοδο στην εφαρμογή, θα πρέπει να διαγράψουν το ιστορικό περιήγησης και τα cookies.