Τα ελαφριά σνακ που μπορείς να τσιμπολογήσεις το βράδυ χωρίς να «φορτωθείς» κιλά και τύψεις!

Θα σας έχει συμβεί να προσπαθείτε να κοιμηθείτε και να μη σας παίρνει ο ύπνος γιατί η κοιλιά σας γουργουρίζει.

Το νυχτερινό τσιμπολόγημα δε βοηθάει όμως καθόλου στη διατήρηση της σιλουέτας σας.

Μπορείτε λοιπόν να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες τρώγοντας κάποια υγιεινά σνακ που δε θα σας «φορτώσουν» κιλά αλλά και τύψεις!

Κορν φλέικς με γάλα

Μπορεί να τα έχεις συνδεδεμένα με το πρωινό σου αλλά τα κορν φλέικς με γάλα είναι ένα καλό σνακ αν έχεις βραδινές λιγούρες. Εξάλλου το γάλα λόγω του ασβεστίου που περιέχει σε βοηθά να κοιμηθείς. Θα πρέπει ωστόσο να είσαι προσεκτική με τις ποσότητες γιατί είναι εύκολο να ξεφύγεις στην ποσότητα των δημητριακών. Μια μερίδα είναι περίπου 30g δημητριακών και 120ml γάλα. Για να κάνεις ακόμα πιο ελαφρύ το σνακ προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης και γάλα χαμηλό σε λιπαρά.

Γιαούρτι με φρούτα

Το γιαούρτι, όπως και το γάλα, συνδέεται με αυξημένη ποιότητα ύπνου χάρη στο ασβέστιο του. Αν μάλιστα το συνδυάσεις με ένα φρούτο δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο σνακ. Αγόρασε λοιπόν ένα απλό γιαούρτι, κατά προτίμηση χαμηλών λιπαρών, και ρίξε μέσα ένα φρέσκο φρούτο της επιλογής σου. Απόφυγε όμως το έτοιμα γιαούρτια με φρούτα γιατί περιέχουν αυξημένη ποσότητα ζάχαρης, μετατρέποντας έτσι ένα φαινομενικά υγιεινό σνακ σε αρκετά θερμιδοφόρο.

Διάφορα λαχανικά με σως γιαουρτιού

Τι πιο υγιεινό κι ελαφρύ από μερικά λαχανικά; Αν μάλιστα τα συνδυάσεις με ένα νόστιμο ντιπ θα φτιάξεις ένα τέλειο μεταμεσονύκτιο σνακ! Κόψε λοιπόν σε μπαστουνάκια λίγο αγγούρι, καρότο και κολοκυθάκι και φτιάξε ένα γρήγορο ντιπ με βάση το γιαούρτι. Για παράδειγμα, μπορείς να ανακατέψεις το γιαούρτι με λίγη μουστάρδα, ελαιόλαδο, σκόνη σκόρδου και γλυκιά πάπρικα. Τα λαχανικά χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό που έχουν να σε φουσκώσουν επομένως θα ικανοποιηθεί η λιγούρα σου.

Ποπ κορν

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τα ποπ κορν με ατασθαλίες, ωστόσο αν τα φτιάξεις μόνη σου στο σπίτι μπορούν να αποτελέσουν ένα υγιεινό βραδινό σνακ. Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να αποφύγεις το βούτυρο και το πολύ αλάτι. Χωρίς αυτά, τα ποπ κορν έχουν λίγες θερμίδες και καλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που σε χορταίνουν.

Σάντουιτς γαλοπούλας

Αν όπως κι εγώ είσαι φαν του σάντουιτς, προσπάθησε τουλάχιστον να το κάνεις υγιεινό όταν πρόκειται να το φας αργά. Προτίμησε λοιπόν ψωμί ολικής άλεσης και βάλε μέσα μια φέτα γαλοπούλας, ντομάτα, μαρούλι και λίγη μουστάρδα. Έτσι, το σάντουιτς γίνεται αρκετά υγιεινό, παραμένοντας το ίδιο χορταστικό.

Κράκερς με cottage cheese και αγγούρι

Αν έχεις λιγούρα για κάτι αλμυρό το βράδυ τότε μερικά κράκερς με ελαφρύ τυρί και αγγούρι θα σου την ικανοποιήσουν. Και πάλι προτίμησε κράκερς ολικής άλεσης και cottage cheese που είναι χαμηλό σε λιπαρά, καθώς με το κανονικό τυρί είναι εύκολο να ξεφύγεις σε θερμίδες και λιπαρά. Πρόσθεσε μερικές φέτες αγγουριού για να αποκτήσεις ένα πλήρες, δροσερό βραδινό σνακ.

Από το newsroom του Healthmag.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ