Κτίριο του ΕΟΠΥΥ στο ΓΝΑ Λαϊκό για ογκολογικούς ασθενείς
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης παρευρέθηκε στην τελετή παράδοσης παραλαβής του κτιρίου του ΕΟΠΥΥ (Λεωφόρος Αλεξάνδρας 175) στο Γ.Ν.Α. «Λαϊκό», για την μετατροπή του σε Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για ογκολογικούς και…