Συνάντηση Εργασίας της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας με τη νέα Διοίκηση του ΙΦΕΤ
Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τον νέο Πρόεδρο του ΙΦΕΤ, κ. Διομήδη Λυμπέρη, και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο, κα Ελευθερία Τοκατλίδη, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ…