Γεωργιάδης: Oι τρεις μεγάλες υγειονομικές μονάδες της Πάτρας εξελίσσονται
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποίησε επίσκεψη σε τρία νοσοκομεία της Πάτρας, συνοδευόμενος από τον Διοικητή της 6ης Υ.ΠΕ. Ηλία Θεοδωρόπουλο και την Βουλευτή Αχαΐας Χριστίνα Αλεξοπούλου. Ο Υπουργός Υγείας επισκέφτηκε αρχικά το…