Ανανέωση συμβάσεων εργαζομένων 55+ στη Δημόσια Υγεία μέσω νέων ΔΥΠΑ
Υλοποιείται η δέσμευση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, για την ανανέωση όλων των συμβάσεων των εργαζομένων ηλικίας 55 ετών και άνω που απασχολούνται στις δομές Δημόσιας Υγείας, στο πλαίσιο του…