«Έχεις τη φύση στο χέρι σου» στο Γενικό Νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η εταιρεία ΤΙΤΑΝ – Εργοστάσιο Ευκαρπίας, σε συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ., επισκέπτονται και φέτος το Νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου» την Τρίτη 2 Ιουνίου στις 12:00…