Τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και αδυνατίζουν

Η ενεργοποίηση του μεταβολισμού είναι μια σύνθετη διαδικασία για τον οργανισμό και οπωσδήποτε δεν έχει σχέση μόνο με το αδυνάτισμα και την εμφάνισή μας. Η άσκηση και μια ισορροπημένη διατροφή μπορούν να κρατήσουν τον μεταβολισμό σε εγρήγορση. Ωστόσο, όλα αυτά μοιάζουν πολύ γενικά και ειπωμένα αμέτρητες φορές. Ας δούμε συγκεκριμένες τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό. Κάποιες μπορεί να είναι ξεκάθαρη απόλαυση!
 
-Οι καυτερές πιπεριές 
 
Η καψαϊκίνη που υπάρχει άφθονη στις καυτερές πιπεριές, μπορεί σημαντικά να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό. Συγκεκριμένα, η καψαϊκίνη ενεργοποιεί τον υποδοχέα TRPV1 που συνδέεται άμεσα με την ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθώς και με το αδυνάτισμα για το γεγονός ότι συνδέεται με την ενεργειακή ομοιόσταση και δαπάνη του οργανισμού. Ο πιο αποδοτικός τρόπος, μάλιστα, για να την εντάξεις στη διατροφή σου, δεν είναι άλλος από το να βάλεις καυτερή πιπεριά σε κάποιο ορεκτικό και όχι στο κυρίως πιάτο σου. Ο λόγος; Σύμφωνα με έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας το 2014, η καψαϊκίνη μειώνει την όρεξη. 
 
-Ο καφές και το τσάι
 
Εδώ είναι οι απολαύσεις που λέγαμε παραπάνω. Οι λάτρεις του καφέ ή του τσαγιού αντίστοιχα, έχουν το βασικό πλεονέκτημα στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού τους. Η καφεΐνη αυξάνει τη ντοπαμίνη και τη νοραδρεναλίνη. Πρόκειται για δύο νευροδιαβιβαστές οι οποίοι ενεργοποιούν τον μεταβολισμό. Το τσάι, από την άλλη πλευρά, είναι πλούσιο στις υπερπολίτιμες κατεχίνες που ενεργοποιούν σημαντικά τον μεταβολισμό. 
 
-Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη
 
Η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη δημιουργούν αίσθημα κορεσμού στον οργανισμό. Σύμφωνα με μελέτες, ο μεταβολισμός αυξάνεται 15%-30% εξαιτίας του φαινομένου της θερμογένεσης που προκαλείται από την εν λόγω διατροφή. 
 
-Το τζίντζερ
 
Το τζίντζερ είναι τροφή αρκετά γνωστή για την αντιφλεγμονώδη δράση της και για το γεγονός ότι ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος ενώ παράλληλα μειώνει την όρεξη. Ένας ενδιαφέρον τρόπος για να προσθέσεις το τζίντζερ στη διατροφή σου είναι ως προσθήκη στο τσάι. 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ