«ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ»: Καμπάνια ενημέρωσης για την αιμορροφιλία

«Ο πόνος τώρα αντιμετωπίζεται. Ρώτα, ενημερώσου!» είναι το ηχηρό μήνυμα της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», που παροτρύνει την κοινότητα των αιμορροφιλικών ασθενών να μη συμβιβάζεται με τον πόνο, αναδεικνύοντας την ανάγκη ενημέρωσης αναφορικά με τις νέες δυνατότητες αντιμετώπισής του.

Πρωταγωνιστής του δεύτερου video της καμπάνιας είναι ο αιμορροφιλικός ασθενής, που δαμάζει τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου, με το τράβηγμα της κόκκινης κλωστής, η οποία συμβολίζει το αίμα.

Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης, «Κόκκινη Κλωστή», που αποτελείται από τρία videos, υλοποιείται από τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) και τη βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας Sobi™.

Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της απαραίτητης ενημέρωσης για τη διαχείριση του πόνου και η διεκδίκηση του δικαιώματος των ανθρώπων που ζουν με αιμορροφιλία να «κυνηγούν» τις επιθυμίες τους και να ζουν ανεξάρτητα από την αιμορροφιλία.

Η Sobi™ θέτει ως βασική της προτεραιότητα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις, όπως η αιμορροφιλία. Τη δέσμευση αυτή ακολουθεί και το όραμα Liberate Life, που έχει στόχο να ενθαρρύνει και να παρακινήσει τους ανθρώπους να διεκδικήσουν περισσότερα από τη ζωή και να αναζητήσουν τις πολλές δυνατότητες που έχει προσφέρει η πρόοδος στην περίθαλψη.

Σε αυτή τη φιλοσοφία, μεταφράζοντας στην καθημερινότητα το όραμα Liberate Life και το μήνυμα του video της καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», η εταιρεία παρακινεί τους ανθρώπους, που ζουν με αιμορροφιλία, να ξεπεράσουν τα εμπόδια.

Για να «δαμάσουν τα αγριεμένα κύματα του πόνου», μπορούν να εντάξουν στην καθημερινότητά τους την άσκηση μέσα στο νερό, που ευνοείται τους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς η υδροθεραπεία και το κολύμπι βελτιώνουν τα συμπτώματα και αντιμετωπίζουν τον πόνο που χαρακτηρίζει τη ζωή των ασθενών με αιμορροφιλία.

αιμορροφιλία«Κόκκινη Κλωστή»υδροθεραπεία