«Πάτα το κουμπί». Μπορείς κι εσύ να συμβάλεις στη μάχη κατά του καρκίνου

Από τις 31 Ιανουαρίου μέχρι και τις 4 Φεβρουαρίου στο Athens Metro Mall στον Άγιο Δημήτριο, οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα καρκινικό κύτταρο, να ενημερωθούν για τη νόσο, αλλά και για το έργο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), να πατήσουν το κουμπί και να στείλουν το μήνυμα ότι «η μάχη κατά του καρκίνου είναι δύσκολη, γι’ αυτό χρειάζεται τη συμβολή όλων μας».

Η εκστρατεία υλοποιείται από την φαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ) και της Εταιρείας Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ). Όσοι περισσότεροι άνθρωποι πατήσουν το κουμπί, τόσο πιο πολύ θα συνεισφέρει οικονομικά η εταιρεία στο έργο της ΕΛΛΟΚ.

Με στόχο τη διάδοση του μηνύματος σε όλη την Ελλάδα, η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» θα «ταξιδέψει» ψηφιακά στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στα Ιωάννινα και στο Ηράκλειο, όπου εκπρόσωποι των συλλόγων – μελών της ΕΛΛΟΚ θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία των πόλεων, για να ενθαρρύνουν τους πολίτες να πατήσουν το κουμπί.

Παράλληλα, όσοι επιθυμούν, έχουν την ευκαιρία να πατήσουν συμβολικά το κουμπί μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της εκστρατείας www.patatokoubi.gr, συμμετέχοντας έτσι στην προσπάθεια «συρρίκνωσης» του καρκινικού κυττάρου.

«Συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου, στηρίζουμε την εκστρατεία κινητοποίησης και παροτρύνουμε όλους να συμμετέχουν, πατώντας το κουμπί, καθώς πιστεύουμε ότι ο καρκίνος αντιμετωπίζεται καλύτερα, μιλώντας ανοιχτά χωρίς φόβο, με εντιμότητα και επιστημονική τεκμηρίωση», τόνισε η κυρία Καίτη Αποστολίδου, πρόεδρος της ΕΛΛΟΚ.

«Η έρευνα για τον καρκίνο είναι η βάση για τη θεραπεία ενώ η συνεργασία ασθενών, ιατρών, νοσηλευτών, περιθαλπόντων και ερευνητών είναι απαραίτητη για την αντιμετώπισή του. Από την πλευρά μας στηρίζουμε την συμβολική προσπάθεια «συρρίκνωσής του», καθώς θεωρούμε ότι η ενημέρωση αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου», ανέφερε ο κύριος Ιωάννης Μπουκοβίνας, πρόεδρος της ΕΟΠΕ.

Πρεσβευτής της καμπάνιας είναι ο ηθοποιός – σεναριογράφος Γιώργος Καπουτζίδης.

«Στη μάχη κατά του καρκίνου η γνώση είναι δύναμη. Η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον καρκίνο» αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών και αποδεικνύει έμπρακτα την εταιρική δέσμευση της Bristol Myers Squibb για καλύτερη ενημέρωση και βελτίωση της φροντίδας υγείας των ογκολογικών ασθενών», δήλωσε η κυρία Ελισάβετ Προδρόμου, γενική διευθύντρια Bristol-Myers Squibb Ελλάδας.

Το 2019 σηματοδοτεί την έναρξη της τριετούς εκστρατείας I am and I will, που αποτελεί μια παρότρυνση για δράση, τόσο για προσωπική δέσμευση, όσο και για επιμέρους δράσεις, που αναλαμβάνονται από όλους τους φορείς τώρα για το μέλλον.