Η Eurolife στηρίζει ότι έχει άξια για σένα!

Η Εurolife ERB θέτει ένα πολύ βασικό ερώτημα προκειμένου να καταφέρει να ανοίξει έναν εποικοδομητικό διάλογο με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, βάζοντας πάντα ως κύριο θέμα αυτά που καθορίζουν πάνω από όλα την ποιότητα της ζωής του καθενός.

Για αυτό και ρωτάει «Τι έχει αξία για σένα;». Πρόκειται για μια κίνηση που έχει ως στόχο να θυμίσει σε κάθε άνθρωπο όλες τις επιδιώξεις και τις αξίες που τον παρακινούν καθημερινά.

Στόχος του ομίλου Eurolife ERB είναι να μπορέσει να αφηγηθεί και να εξηγήσει το σκοπό της δραστηριότητας και του έργου του, η οποία συνοπτικά εμπεριέχεται στην ασφάλιση όλων αυτών που έχουν αξία για τον κάθε άνθρωπο, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα στην πράξη πως μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει την αισιοδοξία, την ικανοποίηση, την προσδοκία για όλα αυτά που επιδιώκει κανείς για το μέλλον του.

Ο ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB είναι μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο. Η ατζέντα των δραστηριοτήτων του περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Πέραν της άμεσης και έγκαιρης κατανόησης των αναγκών των πελατών του, στις προτεραιότητες του ομίλου εντάσσονται η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, ο σχεδιασμός και η προώθηση νέων προϊόντων, η αξιοποίηση των assets του, η ανάπτυξη νέων έργων και υποδομών τεχνολογίας.

Στο ευρύτερο πλάνο της ανάπτυξης του ομίλου Eurolife ERB εντάσσεται και το θετικό κοινωνικό αποτύπωμά του, με βάση το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, οποίο έχει στόχο να επιστρέφει, κάθε χρόνο, μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία. Μέσω του προγράμματος, η Eurolife ERB υλοποιεί στοχευμένες δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες ποιότητα ζωής, παιδεία / πολιτισμός, επιχειρηματικότητα.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η συνεργασία με τη HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα, μέσω εκπόνησης σχετικών ερευνών και την υλοποίηση οδοιπορικών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της χώρας. Κοινός στόχος  της Eurolife ERB και της HOPEgenesis είναι να σκιαγραφήσουν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, αναδεικνύοντας τους παράγοντες που το δημιουργούν, καθώς και τις προεκτάσεις του στην κοινωνία και την οικονομία.

Τα επενδυτικά κεφάλαια του ομίλου Εurolife ERB έχουν ως κύρια κατεύθυνση την καινοτομία, με έμφαση σε έργα για τον ψηφιακό του εκσυγχρονισμό αλλά και την ανανέωση των υποδομών του, ώστε η εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες του να είναι πραγματικά σύγχρονη. Στο πλαίσιο αυτό ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ομίλου αποτελεί βασικό στόχο της στρατηγικής της διοίκησης.

Μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου και της τεχνολογικής του εξέλιξης αποτελεί το portal Eurolife Partners, μέσω του οποίου οι συνεργάτες της εταιρείας μπορούν να ετοιμάσουν προσφορές, να εκδώσουν και να παρακολουθούν συμβόλαια, να προχωρούν σε τιμολογήσεις, για όλες τις ροές του Ομίλου Eurolife ERB.

Η πλατφόρμα Eurolife Connect βοηθά κάθε πελάτη να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων. Σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα και εργαλείο για τον όμιλο αποτελεί η πλατφόρμα Salesforce CRM, που στοχεύει στην εξυπηρέτηση πελατών, και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως. Με τον τρόπο αυτό τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, δίνοντάς τους πλήρη εικόνα για τα προγράμματα, τα αιτήματα και τις συναλλαγές κάθε πελάτη, προσφέροντας προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ο όμιλος έχει σταθερά ισχυρή κερδοφορία, διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις με σκοπό να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του. Ειδικότερα, είναι πρώτος σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με 21,3 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη προ φόρων και 198,3 εκατ. ευρώ συνολικά κέρδη προ φόρων (2018).

Είναι δεύτερος σε παραγωγή με 436 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα (2018), 2,8 δις. ευρώ σύνολο ενεργητικού και 194 εκατ. ευρώ συνολικό ποσό αποζημιώσεων (2018). Το 2018 υλοποίησε 2,5 εκατ. ευρώ επενδύσεις σε έργα υποδομών και διαθέτει πάνω από 350 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Από το newsroom του Healthmag.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ