Έγινε… γαλαζοαίματη, παρά τη θέλησή της

Ένα ασυνήθιστο σύμπτωμα είχε μια 25χρονη στις ΗΠΑ και πήγε στο Νοσοκομείο. Το αίμα της σταδιακά βαφόταν μπλε.

Το σπάνιο περιστατικό δημοσίευσε το New England Journal of Medicine κι έχει κάνει τον γύρο του κόσμου.

Η κοπέλα πήγε στα επείγοντα στο Ρόουντ Άιλαντ, παραπονούμενη, μεταξύ άλλων, για γενική αδυναμία, κόπωση και δυσκολία στην αναπνοή. Οι γιατροί Otis Warren και Benjamin Blackwood, που την εξέτασαν, έγραψαν ότι είχε «κυάνωση» – όρος που χρησιμοποιείται για την μπλε όψη.

Η κυάνωση προκαλείται συνήθως από τα χαμηλά επίπεδα οξυγόνου στα ερυθρά αιμοσφαίρια ή από αδυναμία οξυγόνωσης του αίματος στο σώμα.

Απέδωσαν την κατάστασή της σε ένα φάρμακο, που είχε πάρει, το οποίο προκαλεί μούδιασμα και καταστέλλει τις νευρικές απολήξεις στο δέρμα.

«Ανέφερε ότι είχε χρησιμοποιήσει τοπικά μεγάλες ποσότητες βενζοκαΐνης το προηγούμενο βράδυ, επειδή είχε πονόδοντο», αναφέρει το επιστημονικό περιοδικό.

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ