Ο σωματότυπος μας οδηγεί στο είδος της άσκησης που πρέπει να κάνουμε

Σε ποιον σωματότυπο ανήκετε, το ξέρετε. Δείτε τώρα και ποιος είναι ο ιδανικός τύπος άσκησης για σας και ξεκίνα σήμερα κιόλας:

1. Σώμα-αχλάδι

  • Για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου και να μειώσεις το λίπος στο σώμα σου, η αεροβική άσκηση είναι ό,τι καλύτερο! Κάνε: ποδήλατο, περπάτημα και aqua training.
  • Η καλύτερη ώρα για να γυμνάζεσαι είναι το πρωί και το βράδυ μεταξύ 8-9.
  • Ξεκίνησε με 2 φορές την εβδομάδα για 20 λεπτά και αργότερα συνέχισε με 3 φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά.
  • Κάνε ήπιες ασκήσεις με βαράκια, μόνο για το πάνω μέρος του σώματος.
  • Τέλος, κάνε διατατικές ασκήσεις 3 φορές την εβδομάδα για 10 λεπτά.

2. Λεπτοκαμωμένη

  • Εφόσον είσαι αδύνατη, δε χρειάζεσαι πολλή και έντονη αεροβική γυμναστική. Αντίθετα, εκείνο που έχεις ανάγκη είναι ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης- θα βοηθήσουν να αποκτήσεις μύες και να «χτίσεις» σωστά το σώμα σου.
  • Αν ανησυχείς μήπως γίνεις υπερβολικά μυώδης, μάθε ότι δεν πρέπει να φοβάσαι κάτι τέτοιο, αφού ο σωματότυπός σου δε θα το επιτρέψει.
  • Για να ισορροπήσεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής, κάνε μία φορά την εβδομάδα ένα workout για ολόκληρο το σώμα (ποδήλατο, κολύμπι ή περπάτημα) και 3 φορές την εβδομάδα μερικές διατατικές ασκήσεις.

3. Αγορίστικο κορμί

  • Η μυϊκή σου δύναμη είναι αρκετή, οπότε δε χρειάζεται να «χτίσεις» μύες.
  • Η γυμναστική σου πρέπει να προσανατολίζεται στην αερόβια άσκηση, καθώς έτσι θα βοηθηθείς στο να καις λίπος.
  • Επίσης, στην περίπτωσή σου καλό κάνουν και τα προγράμματα γυμναστικής που χαρίζουν ευλυγισία. Το ποδήλατο, η κωπηλασία και το κολύμπι είναι μερικά αθλήματα χαμηλής έντασης που θα σε βοηθήσουν πολύ.
  • Επιπλέον, επειδή στερείσαι λίγο σε ευκινησία, θα πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμά σου κι ένα δεκάλεπτο με ασκήσεις στρέτσινγκ.
  • Τέλος, η γιόγκα θα βοηθήσει να αποκτήσεις περισσότερη συγκέντρωση.

4. Σώμα-κλεψύδρα

  • Το μυοσκελετικό σου σύστημα είναι η αχίλλειος πτέρνα σου. Για να δυναμώσεις μυς και οστά, χρειάζεσαι συστηματική μυϊκή ενδυνάμωση. Πρέπει, όμως, να ξεκινήσεις με αερόβια γυμναστική (περπάτημα, ποδήλατο, στεπ).
  • Χρειάζεται να γυμνάζεσαι 3 φορές την εβδομάδα με αερόβια άσκηση επί 30 λεπτά.
  • Μπορείς επίσης να κάνεις προπόνηση με βάρη 3 φορές την εβδομάδα, 2-3 σετ για κάθε ομάδα μυών.
  • Το βράδυ είναι η καλύτερη ώρα για να γυμνάζεσαι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ