Τι μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό μας μία… μπανανόφλουδα!

Τα οφέλη της μπανάνας στην υγεία είναι γνωστά. Αυτό όμως που δεν είναι γνωστό είναι ότι ακόμη και… η μπανανόφλουδα έχει ευεργετικές ιδιότητες.

Στην μπανανόφλουδα υπάρχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και ιχνοστοιχεία, ωφέλιμα για τον οργανισμό μας.

Η μπανάνα περιέχει βιταμίνη C που θωρακίζει και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας έτσι ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους ιούς και τις ασθένειες. Έχει επίσης Κάλιο και Μαγνήσιο.

Το Κάλιο είναι ένας από τους βασικούς ηλεκτρολύτες που ρυθμίζουν τα υγρά του σώματός μας και επηρεάζουν και το νευρικό μας σύστημα. Προστατεύει από την πιθανότητα εγκεφαλικού επεισοδίου ή καρδιοπάθειας.

Το μαγνήσιο βοηθά στη σύνθεση των πρωτεϊνών και κατά συνέπεια στην ανάπτυξη των κυττάρων. Βοηθά επίσης στη σταθεροποίηση της πίεσης και στην υγεία των οστών.

Ακόμη περιέχει βιταμίνη B6 και σίδηρο.

Η Β6 βοηθά στην καλύτερη διάθεση, στην πρόληψη από αρθρίτιδα, στον καλύτερο ύπνο και στη ρύθμιση των νεύρων και των ορμονών. Το σίδηρο ως γνωστόν βοηθά στο «χτίσιμο» των οστών και στην πρόληψη της αναιμίας.

Μελέτες δείχνουν ότι τελικά η φλούδα της μπανάνας τρώγεται και μάλιστα μπορεί να μαγειρευτεί και με πολλούς τρόπους. Μπορεί να μπει σε κέικ ή σε πίτα.

Περιέχει επιπρόσθετη βιταμίνη Β6 που, όπως προαναφέρθηκε, υπάρχει και στο εσωτερικό της μπανάνας, ενώ ταυτόχρονα παρέχει και βιταμίνη C βοηθώντας το ανοσοποιητικό.

Γενικά ό,τι βιταμίνες και ιχνοστοιχεία έχει το εσωτερικό της μπανάνας έχει και η φλούδα της.

Επιπλέον η μπανανόφλουδα βοηθά στην πέψη και στη μείωση της καούρας ή των συμπτωμάτων της οισοφαγικής παλινδρόμησης, καθώς και στην κυτταρική ανάπτυξη λόγω του Καλίου, του Μαγνησίου και του Σιδήρου.

Για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά στοιχεία της, καλό είναι να μαγειρευτεί. Όταν μαγειρεύετε τότε απελευθερώνονται πιο εύκολα τα συστατικά της.

Από το newsroom του Healthmag.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ