Παρακαταθήκη για συζήτηση τον φετινό συνέδριο της ΕΕΦΑΜ

Σε μια από τις πλέον ιδιαίτερες συγκυρίες διεξήχθη το 11ο Συνέδριο Φαρµακευτικού Management με θέμα: «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη– Συνεργασία – Αξία», το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.). Κάνοντας μία αποτίμηση του Συνεδρίου, ο κ. Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος Janssen, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως επρόκειτο για μία διοργάνωση με σαφή μηνύματα, που “αφήνει μία παρακαταθήκη για συζήτηση” και που κατά τη γνώμη του ήρθε σε μία καλή συγκυρία δίνοντας “την ευκαιρία στους ανθρώπους του χώρου να υπερασπιστούν τις αξίες, την ηθική, το όραμα, την προοπτική και να δώσουν απάντηση εν θερμώ και εν ψυχρώ σε όλα εκείνα που δίνουν τον τόνο στη δύσκολη και προκλητική εποχή μας”.

Από την πλευρά του, ο κ. Κώστας Παναγούλιας, Αντιπρόεδρος VIANEX και συνπροεδρεύων του Συνεδρίου τόνισε: “Είμαστε ένας κλάδος που ζούσε σε ένα ονειρικό περιβάλλον. Προσγειωθήκαμε απότομα, όταν μας έριξαν σε μία θάλασσα και μάθαμε να κολυμπάμε. Δυστυχώς όμως τον τελευταίο καιρό στη θάλασσα αυτή μας έριξαν και καρχαρίες. Και αυτή είναι η πρόκληση που πιστεύω ότι έχουμε ως κλάδος το επόμενο διάστημα”.

Τα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ
Κατά παράδοση, η διοργάνωση “έκλεισε” με την απονομή των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ., τα οποία όπως επεσήμανε η Πρόεδρος Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management, κα Σοφία Νάσιου “αν και πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Συνεδρίου έχουν το δικό τους αυτόνομο χαρακτήρα, στοχεύουν στο να διαδώσουν σε όλους μας τις βέλτιστες πρακτικές που υιοθετούν οι εταιρείες αλλά και δίνουν μία εξαιρετική ευκαιρία στις ομάδες που τα σχεδιάζουν και υλοποιούν να αποκρυσταλλώνουν το σύνολο της δουλειά τους και αυτό να αποτελέσει παρακαταθήκη”.

Tο πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. / Αυτό-φροντίδας» έλαβε η εταιρεία Sanofi για το προϊόν DULCOSOFT, ενώ το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία GP Hellenic Soil Lmited – Superfoods, για το προϊόν SUPERFOODS. Στην κατηγορία «Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας» το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία AbbVie για την καμπάνια «Δ.Ι.gital» ενώ το δεύτερο στην εταιρεία Aenorasis για την Καμπάνια «Endymion». Σε ό,τι αφορά στην κατηγορία «Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού» το πρώτο βραβείο έλαβε η εταιρεία Sanofi για τη δράση “Ο Παντεσπάνιους και εγώ” ενώ το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία AbbVie για την εκστρατεία «Πιάσε το Μολύβι». Τέλος, στην κατηγορία «Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος» το πρώτο βραβείο απέσπασε η εταιρεία Janssen για το προϊόν DARZALEX ενώ το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία Novartis για το προϊόν COSENTYX.